Skocz do zawartości

ewelinka1007

Mamusia
  • Liczba zawartości

    2934
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

281 Świetne!

O ewelinka1007

  • Urodziny 10.08.1988

O mnie

  • Imię
    ewelina
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Dominik
  • Planowana data porodu
    02.04.2011
  1. Matylda trzymam za was kciuki zeby było wszystko w porzadku,a napewno bedzie 😘
  2. alexia_79 napisał(a): Zajdę to zajdę - ale chodziło mi to, że ostatnim razem, mimo że zaciążyłam po pierwszym podejsćiu, to przyłożyłam się do zadania, wiedziałam kiedy się"wstrzelić". A teraz po prostu bzykamy się na lajcie bez ciśnienia, że "coś" się stanie 🙂 Na tej zasadzie 🙂 Lena też ogląda zdecydowanie za dużo bajek, operuje większością tekstów z nich niestety, więc jak ją o coś pytam to na porządku dziennym są odpowiedzi: "cudownie" albo "oczywiście" co w ustach takiego dziecka brzmi zabawnie ☺️ Czasem też jak gdzieś wychodzę bez niej to krzyczy: miłego dnia 😮 Takie są rezultat
  3. Ola ja tak tez mówiłam ze tak łooo bez cisnienia i odrazu zaszłam... 😉
  4. gizelda napisał(a): Dominik w dzien spi od godziny do 3 róznie 🙂 a wieczorm do 21 już spi i wstaje o 6 🤢
  5. Matylda mleko mój mały je raz moe na miesiąc jakies kluski czy cos z nabiału to serki i jogurty najbardziej odpowiada mu fantazja serek z krówką i monte jesli chodz o usypianie to 50/50 usypia sam(czyt. ze mną)a drugie 50 bujam go w nosidełku(tak w tym małym 🤢) BAJKI HMMM nie interesują go wogole gapi sie w telewizor niestety 30 sekund 😁 jesli chodzi o plastyke ja bym juz teraz zrobiła sobie cycki(chociaż i tak jest ciut lepiej niż jak przestałam karmic) i brzuch
  6. hej Ja nie odciagam 🤨 czasem tam mu zagladam ale nie kombinuje za mocno z tymi lekarzami to własnie nie wiadomo jeden mówi zeby odciagac inny zeby nie... u nas na sąsiedniej wsi otwieraja przedszkole katolicke wszystko za free z dowozem dzieci wiec mam go zamiar zapisać,może trochę naludnieje 😉 Asia powodzenia w zlobku 🙂 Mar4inka czekaj czekaj to już tuż tuż 😘
  7. Hej Wiola bardzo sie cieszę ze wszystko sie unormowało i dzidzius sie rozwija 😘 😘
  8. hej ja czekam w poczekalni u gin mam nadzieję że wszystko ok masakra jaka kolejka Ola wygladaliscie zjawisko bomba po prostu piękny filmik Matylda podziwiam cię odnośnie dzieci...że tak często chcesz i tak dużo
  9. Hej ja dzis w pracy Ania nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak ci tam ciężko sama z dala od domu i tak zawiedziona ,bardzo mi przykro trzymaj sie kochana 😘 😘 😘 😘
  10. hejoo wracam dopiero z pracy przed chwilą wyjechalam z warszawy ...a za oknem burza;/ Marina ślicznie wygladasz możesz w ciąży chodzic 🙂 Anka co ty gadasz wogóle;/????co to ma znaczyć wyjaśnienia jakieś proszę a nie tylko tyle i cię niemal 🤢
  11. Wiola1983 napisał(a): bedzie dobrze moze po prostu puchniesz z tego upału 🤔
  12. hej u nas tez skwar teraz dopiero jest czym oddychac..
  13. to idem i ja dobranoc mam nadzieje ze wszystkie częściej bedziemy tu zaglądaly nie wierze ze bedzie tak jak kiedys bo to nie możliwe ale nie raz na pol roku 😘 😘 😘 😘 Dzieki dziewcynki 😘
×
×
  • Dodaj nową pozycję...