Skocz do zawartości

MajaCh

Mamusia
  • Liczba zawartości

    2100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

55 Świetne!

O mnie

  • Imię
    Maja
  • Kraj
    United Kingdom

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Suzanna
  • Planowana data porodu
    02.07.2011
  1. Czesc mamusie brzuszkowe 🙂 Zajrzalam tu w celu sprowadzenia nowych juz mam na mamusie.net czyli ciag dalszy brzuszka ale z dziecmi juz na zewnatrz. A widze,ze tu watek wrze!!!! I Monia pilnuje wszystkiego! 😁 Zagladajcie tam ,chetnie poradzimy,pogadamy 😉 Milego dnia i gratuluje brzuszkow i dzieciaczkow 🙂
  2. Nudata ,a Ty masz konto na mamuskach?????? zeby wszystkie byly!!!!
  3. Czesc 😁 Nie kac nie meczy na szczescie 🙂 patrzcie jak moje dziecie uczy sie mowic hehehe, znaczy patrzcie na usta robitakie miny,ze mnie powala heheheh http://www.youtube.com/watch?v=7_5Etz-fkqY
  4. ide juz 😜 kolorowych .......wlasnie,czemu nie robia kolorowych pampkow? 😉
  5. jutro i w nd wystawianie za free na ebayu dostalam maila 😁 znow sprobuje 🙂 a co!
  6. taaak ona po pijaku tak piszczy 🤪 😁
  7. kurde moje dziecko za 6 dni bedzie miec 4 miesiace po tej stronie brzusia......jak to?? i ona juz glowke sama trzyma jak ja mam na rekach...to sie stalo tak po prostu bez kitu dzieci to niekonczaca sie opowiesc........
  8. a ja sie czaje zeby piwa sie napic, wyczytalam,ze mozna pic podczas karmienia tylko okolo 2-3 h przed karmieniem wiec luz. Tylko boje sie o to malutka watrobe mojej niuni dlatemu tak rzadko pijem %
  9. z cyberwszystkimi pije 😁 kurde pol lampki i mnie muuuuuli do dupy z takim piciem....
  10. ja nie widzialam, a zamowilam kremowe na 6-12 bo ona ma dlugie nogusy wiec jej na dluzej starcza 😜
  11. a Gosia??? Ty chrzcilas juz mala??? Chrzicila ktoras w Angielskim kosciele u Angielskiego ksiedza,albo wiecie cos na ten temat???Musze sie wziac za to w koncu...
  12. mada faka nie moge sie z kolorem zdecydowac 😁
×
×
  • Dodaj nową pozycję...