Skocz do zawartości

gosia85

Mamusia
  • Liczba zawartości

    1077
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

189 Świetne!

O gosia85

  • Urodziny 19.05.1985

O mnie

  • Imię
    Małgorzata
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Laura
  • Planowana data porodu
    04.09.2013
  1. Ewelina27 Natalijka Ewi24 Co tam u was słychać odezwijcie się-może macie ochotę dołączyc do nas na fb?
  2. Asia nic trudnego będziemy sobie pisać tak jak teraz z tym,że nikt z poza naszej grupy nie bedzie widział naszych wpisów,ale żebym mogła stworzyć tą grupe musze was do niej dodać,a żeby dodac muszę mieć was w znajomych no chyba,że Kami ma was więcej to może Kami stwórz ta tajna grupę??Bo ja nie mam dziewczyn w znajomych (może ty masz??)
  3. fajnie Asia ze macie juz chrzest za soba my bedziemy chrzcic w listopadzie 🙂 kurde dziewczyny to co widze ze nie jestescie chetne na ta grupe zamknieta 😞
  4. Wiele osób też chwali sobie mleko nan ja też go używałam no i bebiko też niby najtańsze ale dobre bo składniki odzywcze ma te same pytanie tylko jak dziecko zareaguje. A ja juz ledwo chodzę czasem mam dość bo przez ostatnie 3 dni mała sama siebie przechodzi nie chce spać i najlepiej non stop by płakała a jak już spi to płacze starsza i tak w kółko... Dziewczyny no to co zakładamy ta grupę??musimy w takim razie zaprosic sie do znajomych no i wtedy załozymy grupę 🙂 ja póki co mam tylko Kami
  5. Kami a czemu nie karmisz piersią?? A miałam się jeszcze pytac jak u was noce??bo u nas dalej koszmar mała budzi się co 2godz a czasem nawet cześciej na cyca.I też zaczęła mieć wzdęcia póki co daję jej kropelki bobotic No ja za brzuszkiem nie tęsknię 🙂 jes=dynie to czas bym chciała przyspieszyć żeby mała maiła już tak z pół roczku 🙂 oj ciężko jest z dwójką dzieci bardzo ciężko ja do tej pory ogarnąć tego wszystkiego nie mogę.Mi jeszcze 2 kg zostało do wagi z przed ciąży. Ja tez często wchodzę na facebook i lepiej było by mi pisać bo tu tez rzadko wchodzę
  6. No kochane ja bym bardzo chciała do was dołączyć na mamusie.net ale niestety nadal mi się nie udaje nie wiem o co chodzi chcę się zarejestrować klikam i w ogóle się nie otwiera szkoda 😞 mam pytanie do karmiacych piersią co wy dziewczyny jecie i czy bardzo uważacie na to co jecie bo ja mało co jem ze strachu żeby małej nic nie było.Moja Laurka dziś ma miesiąc. Dziewczyny a co wy na to żeby sobie załozyć zamknietą grupę na facebooku??
  7. Ania klikałam i nic już wszystkiego próbowałam cholera i nic nie wiem dlaczego o co chodzi 😞
  8. Hejka 🙂 Ja od kilku dni próbuje sie zarejestrować na mamusie.net i jakos nie mogę nie wiem co jest grane 😞 i wkurza mnie to!
  9. No z tym cycem to różnie bywa ja pierwszą córę karmiłam 9 miesięcy a miesiączke dostałam już w 3 miesiącu po porodzie,więc trzeba uważać jak się nie chce kolejnego bąbla 🙂 Asia trzymam kciuki żeby było u was dobrze i pamietaj słuchaj tylko siebie samej 🙂
  10. Asia no to twoja decyzja,ale moim zdaniem ze zwykłym mlekiem powinnaś jeszcze poczekać przynajmniej żeby miał skończone 3 miesiące,ale pamietaj bez obrazy to jest tylko moje zdanie 🙂 Dużo zdrówka dla Ciebie trzymaj się dzielnie dobrze,że chociaż masz pomoc i kieruj się tym co myslisz żadnych " dobrych rad"
  11. No właśnie ja tez zastanawiałam się nad zastrzykami bo wcześniej brała tabletki ale teraz wolałabym cos innego. Po pierwszej ciąży jak pytałam lekarza to mi odradzał bo mówił,że chcąc drugie dziecko mogłabym mieć problem z zajściem w ciążę. Jejku jestem wykończona. Czy wasze dzieciaki też tak mało śpią??Moja Laura jak się o 7 rano obudzi to potrafi nie spać do 13-tej potem śpi tak do 17-tej oczywiście w międzyczasie budzi się na cyca no a potem zasypia po kąpieli ale w nocy co 2 godz się budzi na cyca. Pępek nadal nam się trzyma a ja już mam go dość. Asia odważna jesteś z tym mlekiem
  12. Witajcie 🙂 Ewka to szybciutko wam odpadł ten kikut ja już doczekać się nie mogę jak małej odpadnie. U nas z karmieniem też póki co problemów nie ma tylko jak zaczynam karmić to też jak zaczyna ssać boli mnie bardzo ale to trwa zupełnie chwilkę 🙂 Małej zaczęło dziś strasznie furczeć w nosku nie wiem mam nadzieję,że to suche powietrze a nie katar póki co daję jej sól fizjologiczną. Kiedy wyszłyście pierwszy raz na spacerek bo zastanawiam się kiedy wyjść.
  13. Cześć dziewczyny 🙂 Ja dziś byłąm na zdjęciu szwów i wreszcie dochodzę do siebie 🙂 Mała jest ciągle na piersi jest typowym ssakiem i non stop by chciała miec cyca w buzi,a jak nie ma to płacze nawet chwile nie poleży spokojnie dzis to w ogóle jakiś gorszy dzień miała bo chyba ze 2 godz tylko spała a noce też u nas kiepskie non stop się budzi 😞 tak bym sie chciałą choć ze 3 godziny przespać... Odpadły waszym maluszkom juz kikuty pępowiny??
  14. STOKROTKA WIELKIE GRATULACJE,DUZO ZDRÓWKA I SIŁ DLA WAS
  15. Witajcie kochane 🙂 Dziękujemy za gratulacje 🙂 My już od środy w domu także wyszłyśmy bardzo szybko 🙂 Laura jest kochana ,słodka i bardzo grzeczna.karmimy się piersią i póki co mam bardzo obolałe i popękane brodawki,także karmię ze łzami w oczach. Ja nie mogę w ogóle dojść do siebie jest tragicznie 😞 Po pierwszej cesarce od razu chodziłam i w ogóle a teraz lipa straszny ból i wszystko boli,a najbardziej kręgosłup chodzę jak stara babcia 😞 Ale mam nadzieje,że z dnia na dzień będzie tylko lepiej 🙂 Trzymam kciuki za dwupaki 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...