Skocz do zawartości

moniaczek212

Mamusia
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O moniaczek212

  • Urodziny 06.08.1987

O mnie

  • Imię
    Monika
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Jeszcze nie wiem
  • Imię dziecka
    nie ma jeszcze
  • Planowana data porodu
    11.08.2011
  1. Dzieki Diviana z ten link http://www....pl/index.php?sm=4&ope=1 obliczyłam i niby ok ale o 1 do 1.5 kg za dużo, ale nie przejmuje sie tym za bardzo bo do 17 tygodnia wogóle nie przybywałam na wadze a teraz od 17 do 20 wskoczyło nagle 6kg,i waga teraz stoi, a przed ciążą ważyłam 65 a teraz 71kg.No cóż martwic nie martwić hmm???? Najważniejsze jest żeby nasz maluszek rósł duży i zdrowy 🙂 jestem dobrej myśli.Na razie jest ok wszytko ( czyli kg) weszło w brzuszek a nie gdzie indziej 🙂
  2. Cześc przyszlym mamom dawno mnie nie było jakoś zapomnialam o tej stronce 😞 jestem szczęśliwa od 4 dni zaczełam czuć niezłe i częste kopniaczki od mojego maluszka dziś nie mogłam sie powstrzymać jak rano wracałam z pobrania krwi itp. to wstąpilam do manufaktury i kupiłam już pierwsze dwie pary body 🙂)
  3. 21 tydzień i waga podskoczyła z 65kg na 71 kg hmm...??? to dużo czy mało??
  4. Witajcie przyszle i obecne mamusie, jak mijają cudowne chwile z maleństwami waszymi?? ja jestem w ciąży i od 27 marca czuje niezłe kopniaki 😜 a zwłaszcza teraz a jest juz tak późno i nie daje mi maleństwo spać 🙂) pozdrawiam 😘
  5. też miałam podobny problem,mam długie włosy za łopadki, i mogłam włosy kiedyś myć 2 razy w tygodniu a w ciąży co 2 no czasem trzeci dzien już musiałam umyć, ale zmieniłam szampon na johnsons baby dla niemowląt i wszytko wróciło do normy i wogóle są ladniejsze lśniące i grubsze poprostu odżyly POLECAM SPRÓBOWAĆ 🙂
  6. No tak też slyszałam że ten szpital jest ok, po za tym moja siostra w nim rodziła,i raczej byla zodowolona, ale dzięki za odpowiedź pozdrawiam ciepło Monika 🙂
  7. tak odbiegając od tematu to jestem w 15 tygodniu ciąży , a pod moim nickiem widnieje że niby jestem w 40tyg. nie wiecie jak to zmienić
  8. hej ja myśle że w Rydygierze będe rodzić ,zresztą co sądzicie o tym szpitalu????? zresztą moj lekarz to dr. Baradyn
  9. hej ja dziś miałam kolejne usg 🙂 to 15 tydzień i 3 dni, jestem strasznie szczęśliwa bo pierwszą fasolke moją poroniłam w (2009r.) i teraz gdy chodze na kolejne usg to strasznie sie denerwuje co uslysze, ale jest wszystko oki Super, mówicie coś o ruchach dzidziusia ja nie wiem czy to on sie rusza ale może to on bo takie wlasnie też dziwne mrówienia czuje czasami, ale to jest fajne odrazu smiac mi sie chce jak to poczuje 😜
×
×
  • Dodaj nową pozycję...