Skocz do zawartości

miii

Mamusia
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O miii

  • Urodziny 08.02.2009

Moje dziecko/dzieci

  • Imię dziecka
    jeszcze nie wiem
  • Planowana data porodu
    11.10.2009
  1. Byłam u lekarza i mój lekarz powiedział ze zrobi usg w 11 tyg narazie nie ma potrzeby jak narazie to w 5 tygodniu mam straszne wymioty i nudności 😞(
  2. tylko nie wiem czy lekarz mi zrobie bo ja mam w szpitalu ginekologiczno położniczym jak narazie kazał mi przyjść za dwa tygodnie czyli w 6 tygodniu na badania ale jakie to ja nie wiem
  3. w 6 miesiacu czy tygodniu ??myslisz ze lekarz zleca w tak wczesnej ciazy dopochwowe badanie usg
  4. Aha ale w 6 juz podobno widac tak słyszałam tak jest bynajmiej napisane opisie 6 tygodnia
  5. A dziewczyny powiedzcie mi jeszcze jak zmienic ten 11tc na 5 pozdrawiam cieplutko przyszłe mamusie
  6. W 5 tygodniu tylko to 11 tc mam napisany ale nie wiem jak to zmienić i dlatego aha to mnie pocieszyłaś no mi lekarz i testy potwierdziły powiedział lekarz ze jestem w 4 tyg i powiedział zebym przyszła za 2 tygodnie do niego na badania to w 6 mam nadzieje ze bedzie coś widać bo juz sie doczekać niemoge 😉 😉 to teraz wiem dlaczego lekarz mi odrazu nie zrobił usg
  7. dzieki ze mnie tak kochane pocieszacie ale ja jak poszłam to lekarz powiedział ze nawet nie da sie zobaczyć wogole w tak wczesnej ciaży mi tylko powiedział ze by sie zgadzało z moja ostatnia miesiaczką i ze to jest 4 tydzień teraz jestem w 5 tygodniu i mam iść za tydzień do lekarza na badania
  8. No dokładnie ja też mam brac ta nospe ale jej nie biore bo aż tak bardzo mnie nie boli no i ten kwas foliowy biore codziennie 1 tabletke. Mi lekarz wykrył tak ciaze ze poszłam z testami i zbadał mnie tylko nawet nie robił usg powiedział ze jest pewien na 99 procent poczym przepisał mi te leki a mnie to ciagle meczy czy napewno jestem bo czuje sie bardzo dobrze normalnie tak jak zawsze doradzcie mi dziewczyny 🙂 🙂
  9. dziewczyny na poczatku ciazy wiem ze sa takie bóle w podbrzuszu jakby miała nadejsc miesiaczka ja jestem w 5 tyg i byłam u lekarza lekarz kazał brać tylko nospe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...