Skocz do zawartości

iza1313_m

Mamusie
  • Liczba zawartości

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

33 Świetne!
  1. hej dziewczyny sory ze nic sie nie odzywam ale ostatnio nie mam na nic czasu, za miesiac wracam do pracy a dodatkowo otwieram z kolezanka kawiarnie w mojej okolicy dla mam z dziecmi i starsznie duzo mi to zajmuje czasu, pozdrawiam wszystkich 🙂 maly rosnie i zaczal wstawac
  2. hej rzeczywiscie cicho, ja ostanio nie mam wogole czasu, bylam sluzbowo w anglii na 3 dni i za 6 tygodni wracam wiec zalatwiam badania i takie tam, moj maly smiga juz po podlodze na czworaka i probuje wstawac, pozdorowienia dla wszystkich
  3. gartuluje kupy na nocnik, my chyba zaczniemy probowac za miesiac bo dzis sie dowiedzialam ze maly dostal sie do zlobka, wogole na to nie liczylam, bylam pewna ze nie mamy szans a tu taka niespodzianka, juz nawet nianiki szukalam, skoro tak to chyna sprbujemy, najwyzej zrezygnujemy potem, a moze sie uda i polubi zlobek. bedzie miec rok skonczony i na poczatku tak przez pol roku tylko na 4 godziny aby sie przyzwyczajal po malu, maz pracuje, maz pracuje na zmiany i jak ja sie dostosuje to uda nam sie go odbierac po 4 godzinach. boje sie troche my jutro nad morze jedziemy wiec dopiero z
  4. mialalm operacje, wycieli mi plat tarczycy, jeden dzien i mnie wypuscili mam tylko nadzieje ze sladu duzego nie bedzie bo teraz to wyglada jakby mi ktos gardlo poderznal ! powiem wam ze te wizyty u rehabilitantki duza daja ona mu wszystko pokaze i on potem juz sam probuje, np wyjasnila nam zeby malego nie sadzac tak poprostu tylko klasc na brzuch przekrecac na bo i pomagac podniesc sie z tej bocznej pozycji tak aby on wiedzial co jak sie dzieje w ten sposob on jak sie zmeczy to nie leci do tylu na glowe tylko przechyla sie potem kladzie na boczek i juz jest na brzuchu, ona twierdzi ze
  5. hej dziewczyny ja wracam do siebie ogolnie to czuje sie juz dobrze, w piatek szwy bede miec sciganiete, maz robi prawie wszystko przy malym bo ja nie moge go podnosic, a tak rece wyciaga ze az plakac mi sei czasami chce moj maly juz siedzi sam podnosi sie do siadu z pozycji bocznej tak jak rehabilitantka mu pokazala, czaasami musimy mu pomoc, no i przybiera pozycje do raczkowania, mysle ze za miesiac bedzie biegal po mieszkaniu my w sobote wyjezdzamy nad morze, czekamy tylko na szwy i jedziemy 🙂 bylam w pracy i ustalilam ze wracam 6 sierpnia, musze jeszcze za miesiac przypomniec inf
  6. kurcze kaya zeczywiscie super sie bawi tym lusterkiem
  7. hej dziewczyny my dzis na basenie maly nie chcial wyjsc z wody tak mu sie podobalo ze sie rozplakal jak go wyjelismy, potem u znajomych ktorym urodzila sie coreczka 21 marca taka malusia 🙂 sprzedajecie rzeczy ? ja wszystko zostawiam na nastepne dziecko, nie bede kupowac po raz drugi, pomalu pakuje i do tesciow na strych wywoze bo w domu nie mam miejsca w sumie to chcialabym trojke ale nie wiem czy zdaze
  8. my wrocilismy ze spacerku rano spal 2 h a teraz 1,5 h pewnie odpoczywa po traumatycznym doswiadczeniu u dziadkow oprocz tego ze zle go nosi to jeszcze doprowadzila mnie do szalu bo okolo 8 maly usnal - tak jak zawsze usypia i 10 min pozniej przyszli goscie kuzyni meza z 5 dzieci ktorzy grali w pilke w domu !!!!!!1111 taki halas ze hej i chcieli abym im malego pokazala a ja na to ze on juz spi i nie chce aby sie obudzil jak bedziemy wchodzic do pokoju obrazili sie na mnie ale coz mam to gdzies, po pol godziny maly sie obudzil z powodu halasu i bardzo plakal bo byl w obcym miejscu, j
  9. sto lat nusia wesołych swiat dziewczyny, my jutro do tesciow jedziemy a w poniedzialek mamy chrzciny wlasnie w radomiu bo to dla mojej mamy polowa drogi do warszawy wiec wszyscy zadowoleni
  10. ale moj maruda co go zostawie na chwile to jeczy !!!!!!!!! moj nawet spi ostatnio ladnie ale dzis o 5 sie obudzil i do 7 nie mogl usnac pogoda w polsce rzeczywiscie do niczego a tak liczylam na wiosne 😞
  11. po 1,5 roku poszlam do fryzjera i obcielam i pomalowalam wlosy 🙂 zaczynam czuc sie jak czlowiek jeszcze jutro kosmetyczka i spowiedz i moge robic chrzciny malego 🙂
  12. sto lat !!!! co do krzeselekto my kupilisy w mother and care za 120 zl a co do cery to polecam wizyte u kosmetyczki jak jestes w polsce i porzadne oczyszczanie i peeling
  13. u nas pogoda do niczego, maly wlasnie usnal 🙂 probuje raczkowac a raczej bardziej chce niz probuje i zlosci sie przy tym krzyczy na mnie i musze go przeprzychac bo sam nie umie ani na chwile go teraz nie moge odlozyc bo krzyczy na mnie
  14. dziekuje za zyczenia, ja ostnio mojego malego w chuscie nosze bo nei chce w wozku siedziec i spokojny jest wiec dobra opacja tylko nasza chusta juz sie mala na niego robi to znaczy za ciezki jest wiec musze o czyms nowym pomyslec u nas jeszcze zebow nie ma ale chyba niedlugo beda
  15. hej dziewczyny my sie wlasnie usypiamy a dokladnie to maz go usypia, caly dzien dzis byl marudny, sama nie wiem czemu za dwa tygodnie chrzciny chcialabym aby bylo juz po ... bylismy na basenie i maly poprostu uwielbia to chlapanie w nastepna sobote ide sama a maz ma sprzatac i myc okna 🙂 sam wybral te opcje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...