Skocz do zawartości

sandroos_m

Mamusie
  • Liczba zawartości

    2316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Dobre!
  1. Bzdurny tekst, ze ma Pani male szanse na kolejne dziecko ;// zenada...
  2. Nastala koncowka forum 😞
  3. Cieszcie, sie ze mozna byc razem z dzieckiem. Ja z Nadia lezac na riota tez spalam pod lozeczkiem, albo wcale.. Sale mialysmy dwuosobowa, ale ja spalam pod lolzeczkiem, zeby druga spala na lezaku.. takie warunki niestety.. 15 lat temu dwie pielegniarki maks 3 mialt pod opieka 25 dzieciakow, to sobie wtedy wyobrazie ;// co bylo,.. zanim podeszly do dzieciaka, mi sie nawet nie chce nmyslec o tym.. Fuj nie lubie szpitali..l
  4. Mi sie nie teskni nic a nic 🙂) My ostatnio w trasie 3x na siku stawalismy, i siusiala na drodze.. Pieluchy na trase nie da sobie zalozyc wcale, no i ja tez wole jej nie zakladac, bo jak tak daleko, to jej pozniej niewygodnie..;// Ogolnie na noc zakladam jej, pieluche bo sika jak opetana,bo pije prawie litr w nocy ;//
  5. Laski, to nie zadna nowosc.. jak pracowalam w zlobie, to tyle razy dzieciom czopek z tylka wypadal, albo przylapalam rodzica na podawaniu nurofenu w samochodzie.. duzo by mowic.. Isa, nie kazdy niestety ma mame, ciocie, babcie, kolezanke..w Poznaniu gro ludzi przyjezdnjych, i sami tu sa 😞 Albo pamietam kiedys samotna mame, co sie cholernie bala ze ja zwolnia, bo ledwo co prace dostala, a dzieciak ciagle chory, wiec staram sie zrozumiec jedna i druga strone 😞( My teraz troche jezdzimy 3 dni temu Mielno, wczoraj Bydgoszcz, w piatek Karpacz 🙂
  6. No to gratulacje 🙂 Dla dzielnej 🙂 Moja za zadne skarby, by buzi nie otwrzyla nawet sadze 😁 W 5 ma tez dziurki ;// grrr.. ale na razie nie ide, to nie na moje nerwy 🙂
  7. Hey, dziewczyny.. Mnie tez dawno nie bylo, podczytuje co prawda, ale pisac nie mam weny. Duzo roboty w chacie...ciagle jakies remonty. Co prawda panele polozone w calej chacie. Pozbylismy sie tych oblesnych wykladzin, a fujjj 🙂) Karola, naprawde, tak z nocnikowaniem jest?? Jak wam milion razy powtarzalam, to nikt nie wierzyl 🙂 Titi, nie gada nadal, wiec w tej kwestii sie nic nie zmienia. Ogolnie dziewczynki mi nie choruja, wiec naprawde nie mam na co narzekac (tfu, tfu) ostatnie chorobsko luty 2013. Doti, slodka trojca. Titi miala isc od marca, ale jednak pojdzie od wrzesnia do
  8. Pati, tylko to nie, tylko ma byc przeznaczony kurs dla rodzicow... rowmniez babcie, siostrym dziadki 😁
  9. Pati, tylko to nie, tylko ma byc przeznaczony kurs dla rodzicow... rowmniez babcie, siostrym dziadki 😁
  10. Mi sie tnie, wiec obejrae jutro jak Dariusz wroci ze swoim kompem 🙂 Slodka Ula... Ja ani nastroju nie czuje, ani nic nie zakatwione, ani nie posprzatane.. jakos nie mam weny.. Titce prezent kupiony, Nadii tez 🙂 wiec dzieciai swoje i Darka brata mam z glowy 🙂 Ale Ci dorosli, makabra.. Siostra i szwagier.. to jakas maniana.. nie wiem, za cholere co kupic 😞(( Dziadkowi kupie kosmetyki, babci slodycze, ale siostra i szwagier nie wiem ;/// Damianowi moze zegarek.. ale taki bym chciala cholera nie za drogi ;// To pytanie czy sie nie rozpieprzy zaraz.. Jutro Jaselka w przedszkolu no
  11. Czesc dziewczyny 🙂 Co tam u Was? U nas jakos sie kula, raz wiecej do przodu raz w miejscu 😉 W mieszkaniu caly czas dlubiemy, wiec ciagle cos do ogarniania. Pernamentny brak czasu na wszystko...Ale najwazniejsze ze mieszkanie kupione i idzie wszystko do przodu!!! 😉 Szkoda, ze nie ma tyle kasy zeby zrobic remont od razu po calosci generalnie, tylko takie dziubanie 🙂 ale spoko 🙂0 Jak dzieciaki? Prezenty na swieta kupione? ja mam problem, zTiti bo prawie wszystko ma ;// wiadomo mniejsza 🙂
  12. Szkoda ze forum jest publiczne bym Wam oferte przedstawila 🙂
  13. Kurs ogolnie ma byc przeznaczony niekoniecznie dla rodzicow, ale rowniez dla dziadkow, cioci, siostr itp.. Wersja podstawowa i wersja rozszerzona.. Moze uda mi sie ruszyc od stycznia 😁
  14. Mam pytacnie moze dziwne?? Czy jakbyscie mialy mozliwosc ( tyczy sie przede wszystkim dziewczat, przed pierwszym dzieckiem) wzielybyscie udzial w kursie opieki nad noworodkiem?? Zagadnienia miedzy innymi: pierwsza pomoc noworodka, pielegnacja, suplementacja witaminowa, karmienie, czyli mleko modyfikowane i cala laktacja lacznie z problemami. Wybor fotelika, wozka, laktatora. Problemy ktore moga napotkac nas w pierwszych dobach po porodzie... Mam na mysli: zoltaczka, spadek masy, rumien noworodkowy itp..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...