Skocz do zawartości

MadzikM

Mamusia
  • Liczba zawartości

    1940
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MadzikM

  • Urodziny 14.06.1983

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Nell
  • Planowana data porodu
    05.05.2010

MadzikM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

105

Reputacja

  1. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    dobranocka.... (*)..... DLA ANIOLKOW
  2. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    swietnie wykombinowalyscie z ta impreska 🙂 fotki super 🙂 jak ja dawno Aaronka nie widzialam.. Piekny jest!!!!!! Chlopak bedzie serca lamal 😉 Iskra baaardzo podoba mi sie ten wasz placyk zabaw taki wsrod zieleni,super 🙂 Ja na urodzinki Nell poprosilam o Gift Cards,bo juz mamy tyle zabawek,ze musze wynosic na cele charytatywne 🙂 tak wiec Nell dostala vouchery na zakupy do Nexta i H&M 😉 obkupi mi sie teraz laska 😜 Buzki kochane trzymajcie sie!!! Monia a Ty szczegolnie.... Bardzo mi przykro z powodu Twojej kolezanki... Tak podejmojac temat to mojej znajomej kolezanka,starajac sie o dzidzie poronila,a kiedy zaszla w ciaze ok 6 mies okazalo sie ze malenstwo jest gleboko uposledzone fizycznie i umyslowo,Zespol Downa to nic przy tym.... robili mnostwo badan,zmieniali lekarzy wszystkie diagnozy brzmialy jednakowo,jesli dzidzia sie urodzi bedzie "roslinka" 😞(((( podjeli decyzje o aborcji... wspolczuje wszystkim cierpiacym mamusiom....
  3. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    wiedze,ze o namiotach temacik,my mamy taki 3-czesciowy 🙂 ale szczerze,jak z kazda zabawka chwila radosci a potem laduje w kacie 😉
  4. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    Hejka dziewczyny widze,ze wy juz do luzeczek powedrowalyscie wiec poczytam sobie co u was i tez uciekam 🙂
  5. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    ANIA to ciekawych masz tych tesciow 🤔
  6. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    LOLI i HANIA slodziutkie truskaweczki 🙂 KLAPI oczywiscie wiesz,ze zartowalam 😜
  7. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    KLAPI to urodzinki Hani ? wesolo widze,ze bylo tylko troche staro 😜 braklo rowiesnikow? od razu sobie wyobrazilam jak wszystcy raczkuja za Hania pod stolem :O hehe
  8. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    hej hehe no no DOTIS te panie to kojarza mi sie z czyms innym niz ciaza,brzyszek i mamusiowanie 😁 😁 😁 😁
  9. ta chustawka jest taka jak ta http://www.mamasandpapas.com/product-starlite-swing-once-upon-a-time/470516000/type-i/ tylko moja ma ciemniejsze kolory,brązowo-kremowa i z innymi misiami do zabawy 🙂
  10. HEJ DZIEWCZYNKI MOZE KTORAS ZAINTERESOWANA??? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280646685522&ssPageName=STRK:MESELX:IT POPATRZCIE JESZCZE NA INNE MOJE AUKCJE,MOZE WAM COS PRZYADNIE DO GUSTU. POZA TYM MAM DO SPRZEDANIA FAJNA CHUSTAWKE Z MAMAS & PAPAS,BARDZO LADNA NIEDUZA Z UCHWYTEM,ZEBY MOC PRZENOSIC,Z WTYCZKA POD MP3,SWIATELKAMI I MELODYJKAMI ZA 30FUNTOW!!!!!! DO 20 MIL MOGE NAWET DOWIESC 🙂 JAK COS DAJCIE ZNAC NA MAILA [email protected]
  11. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    Moj najmniejszy sępik wlasnie mnie dopadl wiec uciekam...
  12. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    powoli doczytuje bo akurat dziewczynki sie bawia MONIA TRZYMAM KCIUKI ZA ZDROWIE WERKI! BEDZIE DOBRZE!!! NO I CHWALA TWOJEMU SZEFOWI!!!!
  13. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    mialam cos napisac ale Nell mi nie daje 😉 dzieki za zyczonka zdrowka :**
  14. MadzikM

    kwietnióweczki 2010

    a u nas niestety NELL znowu chora 😞 wczoraj i dzis wymiotowala bidulka,teraz spi..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...