Skocz do zawartości

Andzia27

Mamusia
  • Liczba zawartości

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Świetne!

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Sebastian
  • Planowana data porodu
    02.02.2010
  1. Na sentymenty sie nam zebralo???????????? 😁 Witam babeczki! i ja !!! Dudasia gratulacje kochana!!! Kolejne sloneczko zaswieci w waszym domku! Anitek w koncu na brzuszku sie wszystkie poznylysmy i najfajniejsze jest to ze do dzis mamy kontakt. Pozdrawiam.. A tobie dudasia zycze spokojnej ciazy 😉
  2. Witam!!! Ja rowniez rzucilam palenie bedac w ciazy a nie bylo latwo bo palilam wiele lat i nie wyobrazalam sobie dnia bez papierosa!!! Moj maz rowniez rzucil razem ze mna dla nas. Dzis jestem mamusia 8 miesiecznego szkraba i nadal nie pale ani ja ani moj maz. Czasem ciagnie zapalic ale daje rade. Jestem pewna ze ciaza to byla jedyna okazja skonczenia z nalogiem i dzis jestem z siebie strasznie dumna. 😁 😉 A zrobilam to tylko i wylacznie dla swojego malenstwa. Powodzenia dziewczyny 😉
  3. Sibi olej sprawe bo nie ma sensu i szkoda twoich nerwow. 😉 A tak poza tym to jejku jak ja bym chciala komus zostawic Sebastiana i cos zrobic na spokojnie ☺️ Rozrywam sie na wszystkie strony a na koniec wieczorem padam na ryjek ale tak to jest. No kurcze maly nawet nie daje popisac bo wyrywa mi laptopa masakra!!! A jak nie dostanie to warczy na mnie ze szok!!! Rosnie zbuj jeden. 🤪
  4. Hej mamusie!!! No widze ze nieznajome znow wtykaja sie w nie swoje sprawy???? Brak slow i szkoda nawet komentowac. Olac babska!!! 😁 U nas dzis meczacy dzien po okropnej nocy ☺️ Mam nadzieje ze dzis bedzie lepiej. Powinnam juz 40kilo wazyc a nie myslec o diecie!! 🤪 😜(pisze ta co wlasnie przy ciastkach siedzi 😜) Sibi Marcelinka jaka slodzizna!!! Sliczna dziewczynka!!! No i musze uciekac bo maly terrorysta wzywa 🤢
  5. Oj masz racje Martus 🤢 chyba wycofam to co napisalam 😮 😁 Juz nawet te bramki czy jak to sie tam nazywa kupilam do domu(akurat w promocji byly 😜) Do kuchni bedzie ok ale drugie musze oddac bo na schody jest za male. Daleko mi kiedys nie ucieknie!!! 🤪
  6. no to jak widac najgorzej sie zabrac za diete 😁 Potrzebowalabym jeszcze troche wiecej ruchu 😜 😉
  7. Heh hej!!! 😁 Ale dziwactwa odchodza na brzuszku !!!!! Co to za zalatwianie swoich spraw na lutowkach?????? 🤢 Teraz widze ze moj Sebastian to jakis leniwy. Kula sie po calym pokoju ale o raczkowaniu,pelzaniu nawet do tylu i samemu wstawaniu ni widu ni slychu!!!! 🥴 Chociaz uwielbia moje firany i wie jak do nich dotrzec zeby je ciagnac!!! Cwaniaczek maly. Renatko ja to zabieram sie tez za male odchudzanie ale dziennie sobie mowie ze od jutra i tak w kolko wrrr 😁 Sebastian tez ostatnio szaleje w chodziku ale nie daje mu tam za dlugo siedziec zeby nie zapomnial o nauce raczkowania!!!! 😁 A tak w ogole to nerwus sie jakis z niego zrobil. Jak mu czegos nie dam to warczy na mnie strasznie. Wczoraj to juz melisy sobie wypilam bo mialam wrazenie ze mnie wywioza!!! No i znow firany dorwal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam w ten pochmurny paskudny dzien(przynajmniej u nas).. 🙂
  8. Czesc dziewczynki!!! Ja rowniez sie melduje i chociaz tez pisze na tamtym forum to nie znaczy ze zapomnialam o brzuszku. Byl pewien czas ze myslalam zeby skasowac konto na brzuszku ale nie mialam serducha tego zrobic ☺️ Czasami po prostu balam sie cos napisac bo nie wiedzialam czy czasem mnie nie wyrzucicie 🥴 Martus kochana chyba kazda z nas ma sentyment do brzuszka. Ja rowniez myslalam ze wszystkie przejdziemy na te drugie forum ale cos sie nie udalo. Jakos dziwnie wszystko wyszlo. Ja do kazdej z dziewczyn i dzieciaczkow strasznie sie przyzwyczailam i nie chce sie wtracac w jakies klutnie bo albo jestem jakas dziwna albo po prostu nie mam takiej potrzeby. Ale przyznaje ze tekst o dziecku Anity byl nie na miejscu i nie powinno sie w to wplatac dzieci. Olafek to slodki chlopczyk jak kazde dziecko. No i nie wiem co jeszcze 😮 Ogolem u nas ok. Sebastian ma juz 2 zabki!!! Miedzy 1 a drugim byl odstep tylko tydzien. Teraz widac juz polowki obu 😁. I od razu zaczal lepiej spac chociaz roznie to bywa.Pije mleko z butli a na noc jeszcze cyc ale co tam 😉 Zaczyna niezle rozrabiac ale jeszcze nie raczkuje i pewnie w nastepnych dniach nic sie nie zmieni 🙂 Za to mowi tata!!!! A kiedy mowie powiedz mama to on TATA!!!! No i tyle. Pozdrawiam was i dzieciaczki i zycze dobrej nocki!!!! 😘
  9. Hej dziewczyny!!! Faktycznie na brzuszku jakis zastuj sie zrobil 😲 U nas jak do tej pory zabkow brak!!!!a dziaselka spuchniete. 🥴 Sebastian dzisiaj jakis marudny ale mam nadzieje ze to jednorazowo i jutro bedzie lepiej. Pogoda w ostatnich dniach do bani wiec nie wychodzimy a pewnie maly chcialby sie przewietrzyc wiec jutro planujemy dluuuugi spacer. Wieczorami od kilku dni dostaje butle mleka z kaszka i strasznie mu smakuje!!!!!!!!! 🤪 Wypija ja w mgnieniu oka ale chociaz wypija do dna to przed samym spaniem wieczorem nie obejdzie sie bez cyca 😜 Biedaczek musi z nim zasnac ale przyznaje sie ze bardzo to cieszy mamusie 😉 Sibi wrocilas juz do pracy???? SUuper ze Marcelinka taka grzeczna. 🙂 A przynajmniej wyrwiesz sie z domu a i zarobisz przy tym. Kurcze wspolczuje wynikow badan ale bedzie dobrze zobaczysz. Zycze wiec duzo duzo zdrowka!!!!!!!!!! Darusia gratuluje wynikowi!!!!!!!!!!!!! 😉 🤪 Zdolna dziewczynka!!! Moze kiedys skorzystam z twoich uslog kosmetycznych kto wie???? kto wie?????? 😉 🙂 Nie znasz dnia ani godziny!!! 🙃 😁 Przesylam duzo buziakow dla wszystkich lutowych dzieciaczkow 😘 😘 😘 😘
  10. Hej dziewczyny!!!! Renata widze ze zdjecia juz ci wychodzi wstawiac 😉 Julcia slodziutka i jaka lale ma przy sobie!!! 🤪 Ja z tymi zdjeciami jakos tez mialam zawsze problem przez to nie wysilalam sie wstawiac ale chyba trzebaby byllo zaczac myslec haha 😁 U nas tez zabkow brak ale dziaselka bardzo popuchnely a keska ktora bylo widac juz zniknela pewnie skryla sie pod opuchlizna 🥴 Jai Ho gratuluje zabkow !!!!!!!!!!!! 🤪 🙃 Buziaczki dla Victorka!!!!!!!!! 😘 😘:kiss 😁zielny chlopczyk. Sebastian robi od dwoch dni po 2 kupki i to juz dla mnie duzo bo zaesze mial zatwardzenie. Ciekawe jak to przejdzie ale jak narazie nie jest najgorzej. 😉 A tak w ogole to mysle o karmieniu butla juz tez w nocy bo mam szczerze dosc wstawania w nocy. Tylko jaka mam gwarancje ze bedzie mu sie lepiej,dluzej spalo??????? 🤔 🤢 Darusia Sebastian dziekuje za komplement!! 🙂 Twoja krolewna tez przeslodka i ma dopiero sliczne duze oczka!! Slodziachna. 😘 Wszystkie lutowe dzieciaczki cudowne!! Buziaki dla was wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😘 😘 😘
  11. Czesc dziewczyny!!! Na poczatek gratulacje dla was wszystkich!!!!!!!!! Ja jestem lutowa mamusia 2010. Jak ten czas ucieka 😉 Zycze wam spokojnej ciazy i duzo zdrowka!! 🙂 larosanegra84- ja rowniez mialam termin na 14 lutego ale niestety nie udalo mi sie tego dnia urodzic. Maly przyszedl na swiat 2 tygodnie predzej. Moze tobie sie uda??? POZDRAWIAM
  12. Hej dziewczyny!! 🙂 Dodi wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!!!!!!! Hmmmm 25 chcialabym miec a mam 28 🤢 Julcia zdolna dziewczynka jak slicznie siedzi!!!!! Sebastian juz tez ladnie siedzi chociaz czasem sie zakiwie i stoi rowno na prostych nozkach jak sie go podniesie i wszyscy mi mowia ze pewnie nie bedzie raczkowal tylko zaraz chodzil 🤪 Zobaczymy. U mnie cyc juz duzo mniej uzywany. Rano o 5 lub 6.00 cyc. 10.00 mleko modyfikowane wypije jakies 170ml czasem na raty. Pozniej zupka, po poludniu deserek i na wieczor kaszka smaczny sen kilka lub kilkanascie lyzeczek i cyc. W nocy 2 pobudki na cyca i to tyle. Mozna powiedziec ze w dzien maly cyca wyeliminowal chociaz czasami sie zdarzy ze mu sie o nim wspomni ale to baaardzo rzadko. Niekiedy mi przykro z tego powodu ale przyznaje ze i latwiej 😉 Kocham do bolu tego mojego slodziaka!!! 🙂 🙃
  13. Czesc dziewczyny!!!!!!!!!! Melduje sie ze zyje mam nadzieje ze o mnie nie zapomnialyscie?????????? 🙂 😲 Nie bylo mnie tak dlugo bo spedzalismy urlop w Polsce i wrocilismy dopiero wczoraj wieczorem. Jak na zlosc zapomnialam kartki z haslem na brzuszek a razem z nim ladowarki do tel.,itp.Bylo super oj jak ja uwielkbiam tam byc ale czas wrocic do rzeczywistosci. Dzisiaj padam na ryjek bo zaprawilam 50 sloikow ogorkow!!!!!!!!!!!!!! Ale mam sie za co hehe 😉 😜 Tak ok. Sebastian zadziwia nas z dnia na dzien. Tak marudzilam ze nie chce sie przewracac z pleckow na brzuszek i odwrotnie az tu nagle pewnego dnia wyczail sprawe i teraz kula sie po pokoju ze musze uwazac na niego ze hoho!!!! 🤪 Jest przeslodziutki .Wszystkim dzieciaczkom przesylam duuuuzzzego buziaczka!!!!! 😘 😘 😘 a nawet 3 haha. Na dzis wystarczy Musze zmykac spac bo pierwsza nocka w domu byla okropna. Mam nadzieje ze dzis zrozumial ze jest w domciu i pospi . Dobranoc i zycze slodkich snow!!!!!!!!!!!!!! 🙂 🙂 🙂
  14. Filmik obejrzalam wiec od jutra cwiczymy!!!!! I nie ma ze boli. 😜 🙂
  15. Hej dziewczyny!!! No to ja tez bede musiala skorzastac z tych cwiczonek bo Sebastian tez nie bardzo mi sie przewraca ale ja sobie to tlumacze ze jest po prostu zgnily!!!!!!! 😜 Ostatnio jak go polozylam na brzuszku to jakis czas sie cieszyl i bawil tak ale jak juz mu sie znudzilo to zamiast sam sie przewrocic to ryczal ze szok az lzy ciekly!!!! Cwaniak. Dodi spokojnie nie jestes sama. Co do tych badan to faktycznie masz przerabane ale trzymasz reke na pulsie i tak trzymaj kochana. Bedzie dobrze. 😉 No a co do tej baby to istna kretynka!!! Nie przejmuj sie nia. Nie bardzo rozumiem--zdziwiona byla ze karmisz jeszcze czy ze juz podajesz wiecej niz cyca???? 🥴
×
×
  • Dodaj nową pozycję...