Skocz do zawartości

marcia2

Mamusia
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O marcia2

  • Urodziny 22.08.1985

Moje dziecko/dzieci

  • Imię dziecka
    Mateuszek
  • Planowana data porodu
    18.01.2010
  1. Hej dziewczyny. Czy któraś podobnie jak ja ma duże dolegliwości bólowe w kości łonowej podczas chodzenia a nawet siedzenia? Rozmawiałam z moją ginką o tym i mowiła ze jest to ból na skutek rozchodzących sie kości łonowych bo miękną w ciąży wiązadła. Mi ten ból tak doskwiera i boję sie ze z kazdym dniem bedzie gorzej a nie chciałabym leżec z tego powodu do konca ciąży. Czy któraś ma podobne dolegliwości?
  2. Na grzybicę pochwy można kupić bez recepty clotrimazolum maść ale nie globulki. Globulki można mieć zapisane 3 szt. o mniejszej dawce lub jedną o większej dawce. Zdecydowanie pomagają w zwalczeniu infekcji które niestety w ciąży często nawracają, dlatego dziewczyny zrezygnujcie z kąpieli w wannie i basenów jeśli jesteście wrażliwe w ciązy na infekcje.
  3. Na katar możesz kupić w aptece homeopatyczny spray do nosa EUPHORBIUM. Działa znacznie lepiej niż zwykła woda morska-choc ta także pomaga walczyć z katarem. By odetkać zatkane zatoki mozesz sobie zrobic inhalację z samej gorącej wody (bez olejków). Na kaszel mozesz kupić syrop prawoślazowy-powleka drogi oddechowe i kaszel juz tak nie męczy. Na gorączkę wyłącznie PARACETAMOL (APAP lub inne odpowiedniki)i to tylko gdy temperatura wzrasta do 38 stopni i wyżej, bo aspiryna jest przeciwwskazana zwłaszcza w 3 trymestrze ciąży. No a miodek i cytrynka to z pewnością wzmocni. A z wapnem nie ma co przesadzać bo działa odwrotnie do magnezu. Jak nie przejdzie przez 3 dni to koniecznie do lekarza bo są też antybiotyki bezpieczne w ciąży, a przewlekła choroba nikomu na zdrowie nie wyjdzie. Pozdrawiam
  4. ja jeszcze nie kupowałam ciuszków bo wszyscy dookoła wciąż mi powtarzają ze mam na to jeszcze czas, ale widzę że Wy dziewczyny już macie niezłe rozpoznanie w ubrankach itd. Może tez juz powoli zacznę się rozglądać 🙂
  5. tez słyszałam ze firma JEDO jest bardzo fajna choć podobają mi się jeszcze wózki firmy CHICCO bo mają takie zgrabne gondole, tylko że zależy mi na pompowanych kołach a takich chyba nie mają 😞 i trudno znaleźć kompromis
  6. Hej dziewczyny! tak sobie czasem zaglądam na ten wątek bo sama mam termin na 20 stycznia...nadal pracuje wiec nie mam za duzo czasu by prześledzić całą jego historie. Mam do Was takie pytanko czy zastanawiałyście się już nad wyborem wózka dla maleństwa? Może macie już faworytów w ogromie firm które się tym zajmują?
  7. Hej moj maluszek (chłopczyk) ostatnio po 20 tyg. ciąży miał 144 uderzeń na minutę i to niby w normie bo może być nawet do 160. Niby miał małą arytmię i za tydzień znów ide na kontrolę. Podobno układ bodźco-przewodzący w sercu dzidzi rozwija sie zawsze na różnym etapie wiec jeszcze jest czas by wszystko sie unormowało. Jestem dobrej myśli 🙂
  8. sok z marchewki zawiera beta-karoten który jest bezpieczny dla rozwijającego się maleństwa. w organiźmie kobiety beta-karoten jest wykorzystywany do tworzenia wit.A ale tylko w ilościach koniecznych do dobrego rozwoju dzecka. Dlatego jest bezpieczny w odróżnieniu od samej wit.A ktora podawana w tej formie moze zaszkodzić. Dlatego nie ma go w kompleksach witamin dla ciężarówek a zamiast tego jest beta-karoten. Dlatego marcheweczki są bardzo zdrowe ale wszystko z umiarem i przed przygotowaniem soku nalezy je dobrze umyć!
  9. Macmiror- bezpieczeństwo stosowania w ciąży- kat.B "(to znaczy, że badania na zwierzętach nie wykazały szkodliwego działania leku na zarodki/płody) dlatego może być bezpiecznie stosowany u kobiet w ciąży (choć najbezpieczniejsza kat to A ale do tej grupy leków zalicza się tylko mała ich ilość). Wyczytałam ze Macmiror podawany dopochwowo(miejscowo) nie ma szkodliwego działania na płód. Nie wolno go natomiast stosować doustnie gdzie wraz z krwią matki dostaje sie bezpośrednio do krwi dziecka w 1 trymestrze ciąży.
  10. dzięki za odpowiedz, juz jestem spokojniejsza 🙂
  11. ja tez biore magne b6 (z zaleceń lekarza)i mi pomogly ale wiem ze wszelkie magnezy 3 tygonie przed porodem trzeba juz odstawić bo inaczej może to osłabiać skurcze porodowe a ciąza moze byc przenoszona
  12. ja juz takie mini skurcze mialam tuż po 12 tygodniu i lekarz zalecił mi przyjmować magnez z wit.B6 2 razy dziennie i jakoś przeszło. Choć są dni kiedy wiem ze za dużo sie nachodziłam i te skurcze wracają, wówczas wiem ze musze koniecznie odpocząć
  13. ja mialam zrobione tylko NT i to w 12 tygodniu. wyszlo ok 2,0 i to mieściło sie w normie wiec nie kazali mi robic innych badan. Ale to wszystko zalezy od tego ile ma sie lat bo po 35 r.ż bardzo drastycznie rośnie ryzyko na Downa i obowiazkowo wysyłaja na inne badania
  14. Hej chcialam was zapytać czy któraś w ciąży brala clotrimazolum maść lub globulki. Moj lekarz zalecił mi branie ale na uletce nie jest napisane ze jest to lek bezpieczny w ciąży. Napiszcie czy ktoraś z was miala podobna sytuacje. A moze inaczej leczono u was zapalenie pochwy?
  15. Ja byłam w 15 tygodniu ciąży i nic nie było widać 😞 choc słyszałam że juz wowczas można sie wstępnie dowiedzieć. Może wszystko zależy od tego jakim sprzętem dysponuje lekarka...u mnie był raczej słaby wiec poczekam do następnej wizyty po 20 tygodniu. Ale ciekawość mnie bardzo zżera 🙂 Pozdrawiam wszystkie ciężarówki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...