Skocz do zawartości

Agula0183

Mamusia
  • Liczba zawartości

    796
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14 Dobre!

O Agula0183

  • Urodziny 21.01.1983

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Michał
  • Planowana data porodu
    19.10.2010
  1. Witam, ja dołączę, tu bądź do czerwcowych mamusiek 🙂 za tydzień mam wizytę u lekarza to się okaże 🙂 pozdrawiam!
  2. Hej dziewczynki!!! Iwonka moim zdaniem to kolka, bo mój Michaś miał to samo. W połowie jedzenia był krzyk, bo nałykał sie powietrza i bolał go brzuszek. Ale zaczęłam mu podawać niemieckie krople SAB SIMPLEX i jak ręką odjął, kolki mineły 🙂 tutaj masz namiary na sklep internetowy, bo w aptece ich nie kupisz. http://www.sabsimplex.net.pl/page16662982364cfc00c5b5ca7.html
  3. hej Cioteczki, to ja Michaś 🙂 [URL=http://img340.imageshack.us/i/82702586.jpg/][IMG]http://img340.imageshack.us/img340/1420/82702586.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
  4. i jeszcze jedno 🙂 [URL=http://img340.imageshack.us/i/82702586.jpg/][IMG]http://img340.imageshack.us/img340/1420/82702586.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
  5. hej, wpadłam na chwilke zamiescic fotkę 🙂] [URL=http://img249.imageshack.us/i/31972590.jpg/][IMG]http://img249.imageshack.us/img249/302/31972590.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] na tym zdjęciu Michaś ma miesiąc i tydzień 🙂
  6. hej dziewczynki! Tak sobie czytam co skrobiecie i powiem, że nie wiem co złego widzicie w karmieniu butlą. Ja niestety już po dwóch tygodniach musiałam małego dokarmiać a pozniej już tylko butla bo nie mialam pokarmu, nadal zresztą nie mam. I nie uważam sie z tego powodu za gorszą mamę 😉 jak nie ma wyjścia, to trzeba, pewnie też bym wolała karmić piersią ale skoro pokarmu brak? Buziaki i dużooooo mleka wam życze!!!!!
  7. GRATULACJE IWONKAA!!! NIECH SIĘ MAJECZKA ZDROWO CHOWA I WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA CAŁEJ WASZEJ RODZINKI!!! POZDRAWIAM !!!!
  8. Gosia jabłka możesz jeść, ale gotowane, pieczone, najlepsze są z kompotu 🙂 🙂 🙂 ja juz nie karmię piersią ale tak polubiłam gotowane jabłka, że nie ma dnia bez kompotu 😜 Surowych raczej bym ci nie polecała 😮 Możesz jeść wszystkie mięsa, pod warunkiem, że nie bedą smazone na tłuszczu, a np. gotowane, pieczone w folii lub rękawie. Warzywa też raczej gotowane, marchewka pietruszka, kilka różyczek kalafiora, unikaj selera i pora w duzych ilościach. Poza tym jogurty owocowe, serki homogenizowane, ser zółty, wędlina itp. Ze słodkości, np.herbatniki, biszkopty, serniczka kawałek możesz też zjeść,
  9. Serdeczne gratulacje Dorotko!!! Jednak te skurcze przepowiadające się sprawdziły 😉 Super, cieszę się bardzo!!!! Wszystkiego najlepszego dla Was kochani!!!
  10. hej Mamuśki 🙂 Widzę, że ciekawie tutaj 😉 mój Michaś włąsnie zasnął, kupa i jedzonko zaliczone, więc można iść w kimonko 😉 skarb kochany, jest taki grzeczny 😁 P.S. Sliczne te Wasze dzieciaczki!!!
  11. Dorotka wspólczuje Ci 😮 jak ja sobie przypomne co przeszłam, to aż mi słabo sie robi 😮 ale wiesz ja mialam problemy od 25 tyg. ciąży, ciągle stres, strach, czy wszystko bedzie dobrze 🤨 na szczęście wszystko dobrze sie skończyło, malutki jest kochany 😉 życzę ci szcześliwego rozwiązania, żebys jak najszybciej miała małą przy sobie 🙂
  12. czesć kochane 😁 U nas wszystko dobrze! Michaś jest grzeczny, płacze tylko jak chce mu sie jeść, a tak to spokojny. Mogę swobodnie zrobić obiadek czy cos innego 😜 Dziś zawiesiłam mu karuzele nad łóżeczkiem, patrzył sie na nią z takim zaciekawieniem 😁 wkońcu za dwa dni skończy miesiąc 🙃 A jak Wasze maluszki się spisują???
  13. Dzieki Gosiu za założenie posta!!! Musze uciekac do mojego skarba 🙂 Postaram sie do Was zagladać, jak tylko bede mogła! Pozdrawiam i buziaczki! Trzymajcie się i rozpakowywać się ale to juz!!!!!!
  14. Witam cioteczki, to ja Michaś 🙂 [URL=http://img191.imageshack.us/i/47092839.jpg/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/9320/47092839.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
  15. Gosiu czuje się dobrze, mały jest juz na butli, bo nie mam pokarmu. Może to i lepiej bo nie musze juz tak rygorystycznie przestrzegac diety 😉 Podaje mu Bebilon Pepti dla wcześniaków, musze obserwowoać czy nie ma problemów z robieniem kupy, czy nie ma kolek po tym mleku. Na razie jest ok, mam nadzieje, że bedzie tak dalej 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...