Skocz do zawartości

monia1111

Mamusia
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O monia1111

  • Urodziny 06.10.1988

Moje dziecko/dzieci

  • Planowana data porodu
    22.03.2010
  1. ja juz choruje 5 rok na nadcisnienie i zawsze mialam je w granicach 125/92/82 (biorac caly czas tabletki) teraz od 7 miesiaca cisnienie wzrosslo mi powyzej 140 u lekarza zawsze mam 135.. i prowadzacy mnie lekarz powiedzial ze jezeli utrzymuje sie caly czas takie cisnienie to jest wszytsko dobrze gorzej jakby mi caly czas skakalo. zwiekszyl mi tylko dawke dopegytu. co do bialka w moczu to je mam od zawsze poniewaz od dziecinstwa choruje na nerki...wiec u mnie to jest stan normalny ze wystepuje bialko w moczu i wyzsze cisnienie. jezeli cisnienie w czasie porodu bedzie sie utrzymywac i nie bedzie za duzo bialka w moczu to sa szanse ze urodze wlasnymi silami a jak nie to cesarka...zobaczymy jak to bedzie 🙂
  2. mała zuzia wazyła w 22-450g a w 32-1800g 😁 teraz to moze ma 2100g 🙂
  3. monia1111

    Poznanianki :)

    czesc dziewczyny 🙂 jejku ale dluuugo mnie tu nie bylo.... 😞 komp poszedl do naprawy i caly czas sie robil...widze ze mam troszeczke zaleglosci 🙂 u mnie wszystko dobrze mala Zuzia ma juz 1800 i jednak przesuneli mi termin na pczatek kwietnia bo tak wynika z usg...i prawdopodobnie czeka mnie cesarka ze wzgledu na to moje cisnienie i nieliczne bialko w moczu...no chyba ze zdarzy sie cud 🙂 zobaczymy jak to bedzie 🙂 no nic ja spadam uczyc sie i robic obiad 🙂
  4. monia1111

    Poznanianki :)

    a i jeszcze sie dowiedzialam ze osoby z nadcisnieniem zawsze ,,podobno" rodza mniejssze dzieci wiec nie mam sie przejmowac ze mala jest mala 😉
  5. czesc dziewczyny 😉 dluugo mnie nie bylo bo mialam klopoty z netem... 🥴 dzisiaj mialam wizyte u gin i wszytsko jest prawie dobrze...od kilku lat choruje na nadcisnienie i sie okazalo ze mam za wysokie i musze wiecej tab lykac...do tego klopoty z kreatynina i kolejne tabletki... 🥴 ale na szczescie z mala wszystko dobrze 😉
  6. monia1111

    Poznanianki :)

    czesc dzieczyny 🙂 dobrze ze kajtucha juz ma to za soba 🙂 dosc dlugo mnie nie bylo bo net mi cos szwankowal... we wtorek bylam u nefrologa(mam klopoty od urodzenia z nerkami) i badania moczu mialam dobre tylko kreatynine za wysoka i jeszcze choruje na nadcisnienie wiec sie okazalo ze musze brac wieksza dawke tabletek bo mam za wysokie... 🥴 w czwartek bylam na badaniu tez moczu i tez wszystko dobrze, do tego glukoza tez bez problemu, tylko za malo hemoglobiny, erytrocytow,hematokrytow i limfocytow... zawsze na ta kreatynine bralam terdyferon fol ale w sierpniu w szpitalu powiedzieli mi ze niepotrzebnie biore. a lekarz od dzis mi zalecil wznowienie brania. anycool za miesiac mam miec kolejne usg i jezeli wyjdzie ze dziecko jest 3 tyg mlodsze to termin bede miec na 12 kwietnia ale i tak od 23 marca bede pod kontrola... 🥴 raz mi licza od miesiaczki a raz od wieku dziecka...masakra... a co do szpitala ja i tak wybieran na engla bo mam zabi skok do tego szpitala 🙂 a co do porodu rodzinnego to skladam wniosek o bezplatny 🙂 tez tak mozna 😉
  7. ja przy pierwszych ruchach czulam moje malnstwo rano i popoludniu a teraz najwieksze kopniaczki i ruchy odczuwam od ok 22-2 w nocy...z rana tez 🙂 a popoludniu takie slabsze 🙂 ale kazdy odczuwa inaczej 🙂 w innych porach dnia: 🙂
  8. a u mnie bylo tak..chcielismy bardzo dziecka...i ja nie liczylam dni ploddnych i nie plodnych poprostu mowilismy ze jak bedzie to bedzie 😁 no i w koncu po wakacjach tegorocznych w sierpniu spoznial mi sie okres ale czesto to sie zdazalo i za kazdym razem robilam test i nic z niego nie wychodzilo...az w koncu w sierpniu wracajac z pracy podjechalam po test i nie moglam sie doczekac ranka wiec zrobilam w nocy i wyszly 2 kreki z tym ze 2 byla nie za bardzo widoczna...w ciagu 2 dni poszlam do lekarza no i jestem 🙂 od razu napisalam chlopakowi ktory byl w pracy 😁 nie mogl uwierzyc 😁 ale sie ucieszyl 😁
  9. monia1111

    Poznanianki :)

    kajtucha ja tez trzymam kciuki za ciebie:*:* a co do rozbierznosci w terminie porodu to ja mam 3 tyg...pierwszy na 23 marca a drugi na 12 kwietnia i lekarz powiedzial ze jak nie urodze do 6 kwietnia(2tyg po planowanym 1 terminie) to beda sie zastanawiac co dalej ze mna zrobic ale narazie nie mam sie przejmowac...no nic ja ide dalej sie uczyc...w sobote mam egzamin na uczelni.....ehh...
  10. prawie wszystkie z was juz zaczely prac ciuszki dla pociech a janie wiem kied sie za to zabrac....tak sobie mowie ze to dopiero styczen...ale roznie to bywa i tez bede musiala sie wziac za pranie i w koncu musze sie spakowac do szpitala w razie czego...
  11. monia1111

    Poznanianki :)

    kajtucha ja juz myslalam ze ty jestes po..masakra...!! ja bym chyba nie wytrzymala... najgorsze jest to czekanie...
  12. ja kopniaczki poczulam ok 20tyg 🙂 z poczatku takie delikatniutkie 🙂 teraz to mala tak sie wierci i kopie ale uwielbiam to:P i nie przeszkadza mi ze czasmi mam noce nie przespane 🙂
  13. czesc dziewczyny 🙂 ja tez w tym tyg mam glukoze ale w czwartek i do tego mocz+krew ale ja nie place. w ogole w tym tyg mam samych lekarzy...;/ we wtorek tez badania krwi i moczu bo do nefrologa...a w srode do dentsty...a w czwartek glukoza...ale przynajmniej teraz pozalatwiam tych lekarzy i pozniej ju bede miec spokoj 🙂jedyny plus 🙂
  14. Szczesliwego Nowego Roku Brzuchatki 🙂 🙂 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...