Skocz do zawartości

mamasynka

Mamusia
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O mamasynka

  • Urodziny 27.04.1985

Moje dziecko/dzieci

  • Imię dziecka
    Kordian mateusz
  • Planowana data porodu
    07.11.2009
  1. hhejka 😉 Dzisija juz jade do rodzinki a tam nie mam neta wiec.....bede dopiero w PN....jak wejde..oczywiscie..Jak maly da mi...ehhe wiec... Wesolych SWIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!-spokojnych -udanych w gronie rodziny - udanych dni w rodzinnie..... -najlepszy prezencik... to nasze 1 swieta z dzieciaczkami.... Ogolnie Wielkia BUZKA!:* U nas dobrze....kolgi odeszly w zapomnienie..ehhe
  2. hejka 🙂 U mnie etz maly niespokojny...rozrabia juz nie mam sily..eheh;( a Maz na wyjezdzie....a Moja Mama dopero na 20 przychodzi na nocke...musze jakos wytrwac.....
  3. a na tabelke jaki jest link???? buzka dorbnaocka
  4. witajcie 🙂 sathi wsumie masz racje....ale dlugo mnie bylo...wiec sie zapytalam....chyba mozna? prawda... 🙂 a u nas dobrze...tylko pogdoa do BANI!!!!
  5. hej dziewcyZny 🙂 Gratuluje Mamusia.... 😉 Sorki ze sie nie odzywalam ale mielsmy z mezem maly Kryzys...i wyaldowalam u rodzicow na troszke..... ale naszczecie juz po nim...jest oki...iwec bede bywac tu czesciej,... Mam pytanie wsumie 2....Mamy juz zalozona nowe forum..?? odnosnie naszych dzieci?? i czy moge utworzyc liste mam rozpaowanych???? (podalbyscie mi dane??? czyli data porodu waga wzorst dziecka imie godzina porodu i czy SN czy CC) Lubie bawic sie w takie rechuneczki..heheh buzka pozdraiwam
  6. hejka.. 🙂 widze ze dzis mamy 2 mamusie.. 🙂 nowe.>>>gratulacje!!! ejszcze raz.... Jak sie miewacie.. 😉 ?? sorki ze tak pozno ale dodoaje foto Kordka 🙂 buzka [img size=336]http://www.brzuszek.net/images/fbfiles/images/CIMG3072.JPG" src="/applications/core/interface/js/spacer.png" />
  7. hejcia 🙂 ja kompa nie mailam rpzez 3-4 dni wiec nie moglam pisac... Gratuluje mamusia 😉 napsize mi ktoras kto urodizlo sie iu kiedy?? sorki ale nie mam czau wertowac stron... kordek rosnie wazy juz 3200g ja sie czuje super;0 buzka
  8. witacjie 😉 Ktora urodzila??? przyznac sie??? U nas dobrze... 🙂 🙂 Bylam dzisaj na grobach i bylo oki maly byl bardzo grzeczny.... 🙂 A maly ma juz miesaic i 3 dni.... buziaczki pozdrawiam was
  9. Witajcie ja na chwile... Moiczka -trzyma kciuki... 🙂 Minocizka jest po mnie/? czy ktos juz sie wyklul?? u nas jakos leci....troszke jest monotonnie bo wsumie nic sie nie dzieje to samow kolko.... Ale coz to uroki macierzynstwa....i Okropnie jestem wykonczona nockami.... Ale marudze.... Caluje mocno...i ide....sobie do Karaluszka...mego....eheh oczywiscie buziolki dziewczyny
  10. witqajcie ja tylko na chiwlke chwale sie zdjeciem malego.... Kordianek 🙂 buzka pozdrawiam Ps;urodzila juz ktoras?? [img size=448]http://www.brzuszek.net/images/fbfiles/images/CIMG2861.JPG" src="/applications/core/interface/js/spacer.png" />
  11. Witajcie:jupi : My juz z Kordim..od wtoreczku w domku 🙂 MAly jest cudowny 🤪 🤪 Ale jak narazie troszke marudny....i duzo czasu zajmuje jak to dziecko.... Ja czuje sie okropnie bo mnie piersi bola i mam temp.pod 40 stopni... 😞 Zdjecia narazie nie dam bo nie wiem gdzie mam kabelek do aparatu a pozatym zle sie czuje....wiec rozumiecie... JAk tylko wydobrzeje i w domku sie "ulozy" z malym wszystko i czasu bede miec troszke wiecej to dam zdjecia i opis porodu... Pozdrawiam was Kochane mocno sciskam... A i dziekuje za Gratulacje.....jeszce raz... ps: Co tam u Bravurki??? Jak Patryczek???
  12. Witajcie dzisja rano Moja sisotra obudziła mnie takimi slowami: .(I dorazu kazał wam przekazać) [color=#FF0000]''Dzisiaj o godz.5.50 Bóg zesłał nam pięknego Aniołka Kordiana Mateusza ,który jest jak narazie w inkubatorku ,waży 2500 i 48cm.dł.! Jest przepiękny a my przeszczęśliwi! urodzony SN! [/color] oczywiscie jagodka was pozdrawia i trzyma kicuki najbardziej za Karenine.. Ja tez pozdrawiam 🙂 Szczesliwa cicocia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...