Skocz do zawartości

Patrysia i Julka

Mamusia
  • Liczba zawartości

    517
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

127 Świetne!

O Patrysia i Julka

  • Urodziny 20.03.1984

Moje dziecko/dzieci

  • Imię dziecka
    Julia
  • Planowana data porodu
    04.05.2009
  1. Zegnaj Brzuszku 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
  2. ale jakos smutno mi zostawic Brzuszek!!!! Ja bardzo sentymentalna jestem!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUu 😞 😞 😞 😞
  3. jusmarkl ja sie zarejstrowalam jako Patrysia ale oli napisala mi ze moj nowy nic to "ona i ja".
  4. Czesc dziewczyny ja sie zarejstrowalam ale tez nie mam tych uprawnien a moze jakiegos hasla???? Moze cos poknocilam?
  5. Dziewczyny jestescie nieocenione!!! Boze ja wy sie martwicie o mnie!!!Ja przepraszam za tego posta to bylo kretynskie!!!Ale jak czlowiek siedzi sam w nocy w wielkiej depresji to naprawde takie mysli przychodza do glowy... Nie mam sily narazie pisac o powodach,sa straszne i kazde slowo by mnie chyba dodatkowo bolalo... 😠 Powiem Wam tylko ze sytuacja sie zmienila,wynajelam pokoj z dnia na dzien,zabralam najpotrzebniejsze rzeczy dla Julki bo nie moglam na niego patrzec ale po namowach mamy wrocilam bo to on sie musi wyprowadzic!!!To byli znajomi tak ze nawet kase mi oddali.Mam chociaz mame obok bo chyba inaczej bym zwariowala!!!Dziewczyny to jakis koszmar.... Nawet nie potrafie o tym pisac,nie wiem czy wogole dam rade sie z tym pogodzic.... Bede tu zagladac chociaz was poczytam ale nie wiem czy dam rade pisac... 😞 😞 😞
  6. Witam! Widze ze dopiero poczatek ale to super!Ja juz wpawdzie mam prawie 9 miesieczna dzidzie ale cala ciaze przesiedzialam na Brzuszku!!!!Jestem tu juz prawie 1,5 roku!Jesli bedziesz potrzebowala pomocy z suwaczkami i wogole zawsze do uslug!Mam nadzieje ze szybko dolacza do Ciebie inne wrzesnioweczki!!!Powodzenia no i moje GRATULACJE z powodu ciazy!!!
  7. Czesc dziewczyny wpadlam akurat na temat o Tusrasach i powiem Wam ze macie racje!!!Ja mieszkam w Londynie i jest ich tutaj tez do zaj.....Tez poluja na Polki zwlaszcza blondynki ale oni sa tacy plytcy ze szok.Te ich tanie teksty i wygurowane mniemanie!!!Ale niestety duzo dziewczyn na to leci i potem nam wyrabiaja opinie ze my jestesmy latwe itd.Niestety....
  8. Dzendobry Krejzolki!!! Oli moj tez leci do Ciebie!!! 😘 asiula snilas mi sie z tym prawkiem!!!Snilo mi sie ze masz srebrny samochod i jezdzilas jak Holowczyc!!!:evil: :evil: oki zmykam wpadne potem!!!
  9. Asiula krejzolu gratuluje zdania prawka!!!Ach zazdroszcze wszytsko przede mna... Jusmarkl bidulko pewnie sie wycierpilas,kazdy wypadek to powazna sprawa.Martwilysmy sie o Ciebie i nie nadaremnie... Dobrze ze juz jestes z nami.Oklask dla Ciebie.Widzisz nie bylo Cie i tez o Ciebie dbalam 😉 Musze zmykac bo obowiazki wzywaja!!!
  10. Acha i drugi oklask dalam juz rano Asiulki naszemu Krejzolkowi !!!
  11. CZesc Kochaniutkie! Ja tez kobitki kocham czosnek,tylko potem nikt mnie nie kocha....:P Ja taka surowke robie z jogurtem naturalnym,tez pyszne! Oli dzisiaj oklas dla Ciebie bo Ty tez zawsze pamietasz o mnie!!! 😘 Wiecie co Julka tak sie przyzwyczaila do tego nocnika ze zuzywam tylko 3 pampersy dziennie.Czesto ja sadzam i jak sobie siada to siusia a czasem cos wiecej.Wiec w ciagu dnia tylko z 2 pieluchy mi ida no i jedna w nocy.Teraz juz mniej pije w nocy takze rano pielucha nie jest nawet taka tragiczna jak kiedys. Ja tez karteczki musze wyslac tylko jakas ekspersowa przesylka zeby mi doszly :P Oki zmykam bo dzis lukasz ma wolne ale i tak sie klocimy od rana!!! 😠
  12. Czesc dziewczyny. Marta tusienka nie sprzezczac mi sie tu!!! Asiula ale jazz!!!Dobrze wybrneliscie z tej sytuacji Moje 2 kolaski juz dla asili i Oli dziesiaj, Dziewczyny julka tez juz chce stac i jakbym jej dala raczki chciala by czlapac ale ja jej staram sie nie dawac moich raczek do chodzenia.Jesli sie sama gdzies podciagnie to ok.ale sama jej nie podciaga.Niech sie rozwija powoli,najpierw niech sie nauczy raczkowac,(tak jak pisza dzieci raczkuja w 9-mc)wiec jeszcze czas a chodzic dzieci zaczynaja ok.12 wiec jeszcze ma sporo czasu.Podobno bardzo czesto jest tak ze ok.12 m-c dziecko w ok.miesiac samo sie nauczy chodzic. Ja chce zeby ona rozwijala sie zgodnie ze swoja natura.To tez moje zdanie.Dlatego miedzy innymi nie chce chodzika dla Julki.
  13. 😘 😘 😘 Dziewczyny jestem taka zdenerwowana,Lukasz wlasnie leci w samolocie i martwie sie.... Ma wyladowac za pol godz....a ja siedzie i sprawdzam loty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...