Skocz do zawartości

iwwwa

Mamusia
  • Liczba zawartości

    3463
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-120

O iwwwa

  • Urodziny 04.01.1983

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Jeszcze nie wiem
  • Imię dziecka
    ?
  • Planowana data porodu
    28.06.2013
  1. 100 Lat dla Marcelka, szkraba kochanego, przystojniaka! Niech mamusia sie slucha synka, niech kolezanki z piaskownicy lgna ( chociaz pewnie z tym nie ma problemu) i niech mama Ci kupi duuuuuuuzo lizaczkow! Buziaki Pozdrawiamy 😘
  2. Dobry :-) Kasiu gratuluje zdolniacho jedna! Podziwiam i klaniam sie nisko u twych stop za zdolnosci, determinacje, odwage itd itd dlugo by wymieniac. W kazdym badz razie nie wiem jak to zrobilas, ale wzor dla malolat. Tak jak Ela napisala! 😘 Anulka przestan wystawiac tu takie zdjecia bo mi sie odrazu wlacza lampka z napisem bierz ja gryz ja! Nosz normalnie rewelacja. I ta ostatnia mi tez najbardziej wpadla w oko. I za taka kase? Zyc nie umierac. A co do klotni to rzeczywiscie chyba taki czas nastal durnowaty. Z moim miesiac temu tez sie zarlismy i to ostro, nawet bardzo. Miesieczna klotni
  3. A Ania jeszcze o rowerze mialam napisac przypomnialo mi sie. Bo jak wzielam pierwszy raz Kube na rower to byl taki ryk ze nie ujechalam nawet 100 metrow i spowrotem do domu. Po kilku dniach go wzielam znow i tez ryk. Mowie do mojego wez ty sie z ńim przejedz moze on ze mna nie chce czy cos. A on ze sie boi ze sie wywroci. A ja niby co? Cale zycie jezdzilam z dzieckiem w siodelku? Tak samo pierwszy raz i to po kilku latach niejezdzenia. Okazalo sie ze maly sie bal ze mna bo ja tak wolniutko to wiadomo ze bardziej chwieje wtedy. Moj tak szybko i Kuba caly zadowolony. Wiec ja tez dawaj odrazu ile
  4. Dosik ciesze sie ze u Ciebie ok, po Twojej mysli. I ze w pracy ok, ze jestes zadowolona. To najwazniejsze. Szkoda ze twoj musi wyjechac, ale co zrobisz. Na szczescie jest Ela i Perelka to Cie wspomoga w trudnych chwilach bo to specjalistki juz teraz :-) Perelka Ty to podpisz jak najszybciej umowe, bo jak cie kobieta wypierniczy z mieszkania z dnia na dzien to beda jaja. Teraz sie duzo slyszy o takich akcjach. Perelka a bez tych tabletek to sie nie da? Ze jakos samo przejdzie? Kurde jakie to niesprawiedliwe, ja chcialam karmic to nie mialam czym, a ta co juz nie chce to sie meczy. Eluska bab
  5. W czwartek Kubus byl pierwszy raz w przedszkolu. Narazie co tydzien po godzinie. To taka proba przed wrzesniem, gdzie juz pojdzie normalnie na 3 lub 4 godziny. Jest to prywatne polskie przedszkole, bulic bedziemy niezle bo 5 funtow na godzine, ale wiem ze lepszego tu nie ma. Dlatego najpierw na kilka godzin tylko. Na krotko. W czwartek byl juz pierwszy raz i serce mi sie karajalo ze wiedzialam ze on tam jest a ja nie bylam z nim. Narazie to sa zajecia z rodzicami jeszcze. Za funta godzina. Dzieci sie ucza itd jak w normalnym przedszkolu. Kubus byl bardzo grzeczny, uczestniczyl w zajeciach. Str
  6. Chwila wolnego :-) U nas ok, Kuba zdrowy chociaz przez ostatnie 3 dni bardzo goraczkowal. 15 min po paracetamolu gdy juz nie kumal ze mu mierze goraczke to mial 39,6 wiec ostro musialo byc wczesniej. Myslalam ze trzydniowka jakas czy inne swinstwo ale ani wysypki ani innych objawow. Podobno jakis wirus panuje. Widze ze o nocnikach piszecie. U nas z kupa nie ma zadnego problemu bo praktycznie kupe na nocnik robi od 8-9 miesiaca gorzej z sikaniem. Oczywiscie zdarza sie ze i kupe w pampersa zrobi, ale rzadko, najczesciej idzie do lazienki po nakladke do nocnika ktory zawsze stoi w pokoju naklad
  7. Jestem, zyje. Napisze w wolnej chwili co sie u nas dzieje, ale ogolnie wszystko ok. Buziaki
  8. Kiecka mi sie bardzo podoba, ale na kims :-( Kuba tez nie chce gadac " po ludzku " hehe po swojemu nawija tak, ze uszy bola, a jak sie pytam co? To powtarza to samo. Buzia mu sie nie zamyka, ze czasem disc, ale po naszemu nic za cholere nie chce. Rozumie wszystko co sie do niego mowi i robi to, wiec widze ze rozumie, ale nie chce nawet powtarzac. Powtorzy owszem jak mu sie cos spodoba, np dzidzia ladnie mowi normalnie, np biba zaczal powtarzac- nie to ze biby robimy wiec umie to gadac hehe tylko szukam slow zeby powtarzal i ten mu sie spodobal wiec chodzi i caly czas teraz biba. Ostatnio mu s
  9. Jestem i zyje :-) Nadrabiam Was w wolnej chwili, ale duzo nie mialam, jakos cicho, wszystko sie na place zabaw przenioslo hehe My tez jak tylko chwila wolnego to na dworze, potem do pozna siedze w papierach i nastepny dzien i od owa. A w weekend zazwyczaj zabieram gdzies Kube. Wlasnie wrocilismy przed chwila z Londynu, bylismy w takim fajnym miejscu gdzie dla dzieci zrobione dinozaury itd. Wyszalal sie i w samochodzie zasnal i spi twardo dalej. A w zeszlym tygodniu zabralam go do aqua parku to tak szalal ze nie pytajcie. Na drugi dzien mialam straszne zakwasy od targania go na zjezdzalnie. D
  10. Dobry :-) Kuba znow zakatarzony, juz nawet wiem od czego on ma ciagle katar i dlaczego ciagle chory, ale nawet nie chce mi sie rozpisywac. Ja tez plackiem lezalam i umieralam, tak mnie rozlozylo. Juz duzo lepiej, ale kaszel taki ze pluca wypluje chyba zaraz. Wiosna pfy juz wole bez wiosny skoro mamy tak chorowac. Wczoraj juz bylo chlodniej i dzis troche tez, juz nie taki upal. Bo przez ostatnie dwa tyg to bylo fantastycznie, codziennie po pracy szlam z Kubusiem na boisko z pilka i szalal do upadlego. Nawet kumpla tam poznal Noaha hehe nie wiem jak sie porozumiewali bo jak tamten do niego po
  11. A mialam pisac, Kasia super sie u Ciebie oglada fotki Alka na fb, od takiego maciupenkiego do teraz, taki juz duzy broj hehe
  12. Kasiu, trzymaj sie, bo myslami jestesmy z Wami, z Toba przede wszystkim. I tak Cie podziwiam, bo jestes bardzo dzielna, ja to nie wiem jak bym sobie poradzila. Tez mysle, ze chyba dobrze, ze jego mama pozna Alka. Chociaz dla Ciebie z tej strony moze byc ciezej, bo pewnie dluzej bedziesz zapominac, o ile sie da. U nas dzien bardzo udany. Po poludniu wrocilismy z Primarku. Obkupilismy sie za wszystkie czasy :-) wreszcie. Kupilam tez cos sobie. Kubusiowi kupilam dduzo ubranek, mojemu bluze, kurtke a sobie czlapaki buty hehe czlapaki je nazywam, to te takie jakby plastikowe, kurde jak one s
  13. Dobry :-) Kuba sie budzil cala noc, wiec z nim spalam w jego lozku i jestem polamana cala :-( Zaraz jade z nim do Bedford, tam jest podobno trzypietrowy primark, wiec Ela zobacze Ci ta koszule moze jakas fajna tania bedzie. Jak cos to Ci kupie i moja mama bedzie niedlugo jechala do domu to Ci z Polski wysle. Mam nadzieje ze cos fajnego dorwe tez dla siebie bo mam pustki w szafie. A jeszcze dostalam @ i mnie tak brzuch napindala ze masakra jakas. Czekam az tabletka zacznie dzialac. Milego dzionka :-***
  14. Eluska napisz jak po operacji, czy wszystko ok?
  15. No niby tak, ale wiesz jakie jest teraz odczucie. Wiem potem bedzie lepiej tylko teraz mi go szkoda. Biedny Franio, a sio chorobska! Mnie tez chyba cos rozklada od dwoch dni, ale ani w te ani we wte nie postepuje,. I taka zawiecha w chorobie czego najbardziej niecierpie, bo albo chorowac albi nie a nie tak niby posrodku. Nie wiem czy wiecie o czym mowie hehe jakos mi sie zakrecilo. Niewazne zreszta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...