Skocz do zawartości

amisu

Mamusia
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O amisu

  • Urodziny 06.04.1982

Moje dziecko/dzieci

  • Planowana data porodu
    04.09.2010
  1. Perelka napisał: wysyła na zwolnienie na całą ciąże ,bo tedy zus ci płaci nie ona 😎 kurcze,dziewczyny,jak czytam tyle z was po przejściach...po poronieniach...aż przykro czytać 😞 3majcie się cieplutko! Mnie to po prostu energia rozpiera przez te słońce! Juz ta zima takmnie wkurwiała i zamulała,ze mam już tego dosyć. Wczoraj aby się pozytywnie nastroić zawiozłam kilka wiosennych i letnich par butów do szewca na przegląd 😉
  2. >ani85 napisał: akurat wsród moich koleżanek było jakos tak ,ze własciwie wszystkie pracowały do konca...Teraz jedna jest na L4,ale akurat ma taką pracę,ze musiałaby nosic cięzkie rzeczy więc zrozumiałe... Ja o zwolnieniu nawet nie myślę,nie dopuszczam do siebie myśli,ze cos moze byc nie tak-grunt to pozytywne nastawienie 😎 zresztą w ciagu ost 4 lat pracy byłam w sumie na 6 dni zwolnienia takze same rozumiecie,hehheheh biore taką ewentualnosc pod uwagę,ale tylko wtedy (tfu,tfu,tfu)jakby coś się mialo dziać,mimo,ze w pracy nikt z tego tytułu problemów nie robi.w domu umarłabym z
  3. dziewczyny,wy naprawdę tak beznadziejnie się czujecie ,że chcecie całą ciążę na L4 siedzieć? Ja to jakieś chyba dziwadło jestem,bo mam cichą nadzieję,ze będę na tyle dobrze się czuła ,mimo bliźniąt,ze do pracy do końca będę śmigac(tj,do końca czerwca-tez oświata 😉),inaczej zanudzę się w domu 🤪 duzo zdrówka dla was wszystkich dwupaki!
  4. Anula88 napisał: serio???????? 🤪 kurna,ja na razie we wszystko sie mieszcze,nic tam praktycznie nie widac a dzidzie mam dwie... szybko cie wzięło 🙂 Fajnie 🙂 Są jeansy i leginsy dla ciężarówek,duza tam miejsca na brzusio,nic nie uciska-fajna sprawa,moze kup sobie takie.
  5. ania87 napisał: hehehehehehe ale mam bezsenność,od ok 2 miesięcy sypiam po 3-4 godziny na dobę,ale juz przywykłam,może ktos sie chce zamienić na zgagę i mdłości? 😎 a na serio-mnie mdłości i zgada męczyły ok 2 tyg-próbujcie dziewczyny jeść mało,ale często-to pomaga,poza tym nie jeść przed snem,rano przed wstaniem z łóżka zjeść skórkę od chleba lub sucharek,a w przypadkach jak nic nie pomaga-parę łyków coli zdziała cuda! Słuchajta laski a jak wasze brzuszki? U mnie na wadze nic,ale ost 2-3 dni wieczorem strasznie mnie wzdyma,rano brzuch przyklejony do kręgosłupa,wieczorem mini
  6. ania87 napisał: czy powinien zlecić-bezapelacyjnie,tak jak różyczkę i cytomegalię. Toxoplazmozą zarazic możesz się wszędzie-niedomyte warzywa,owoce,tatar,surowe mięso i jajka w deserze,kontakt z kotami itp. A zagrożenia są duże- w 1 trymestrze moze dojśc do ubumarcia płodu i poronienia,w 2 i 3 bo bardzo poważnych wad rozwojowych. Ja za toxo płaciłam raptem 50 zeta wiec żadna ogromna suma,a sumienie mam spokojne.Lepiej wszystko sprawdzic a nie potem płakać. to samo jesli chodzi o cytomegalie-szczególnie na zarażenie sąnarazone osoby pracujące w handlu oraz w przedszkolach i szkoła
  7. hej dwupaki! ania87 napisał: dobrze robisz ze odwiedzisz go ost raz poza tym te badania mozesz zrobic bez skierowania w kazdym laboratorium odpłatnie (na skierowanie nie są bezpłatne więc i tak go nie potrzebujesz) ja krew,mocz,toxo i cytomegalie zrobiłam 2 miesiące przed planowanym zajściem,różyczyki nie robiłam ,bo na 100% na nią chorowałam,teraz dostałam skierowanie ponownie na krew,mocz,oraz glukoze,odczyn coombsa,grupę krwi no i toxo musze powtórzyć,bo w sylwka(test pokazał jedna krechę)nażarłam sie tatara 😉 ania87 szkoda ze zdjątka nie masz ,ja ost 4 dostałam 🤪 laski,
  8. >ani85 napisał: heheh,popieram,ja ost ugotowałam szczawiowa,taką mega kwaśną,na 2 talerze zupy dałam cały słoik szczawiu-pyyyycha. A zagryzałam ją potem gorzką czekoladą -mniam 🙂 Niestety, posiedzenie na kiblu gwarantowane 😮 ,heheheheh Udanych WALENTYNEK Brzuszki!!!!!!!! 😘 Pola Negri,będzie ok,super ,że się nie zrażacie,jak nie tym razem,to następnym,będę 3mać kciuki 🙂
  9. Anula88 napisał: ja po prostu jestem zdziwiona,bo w moim otoczeniu,wśród mam w wieku 22-30lat nie ma chyba ani jednej która genetycznych nie miałaby zleconych. No i witamy kolejne wrześniówki! amarta,dużo zdrówka dla twojego kawalera!
  10. Anula88 napisał: znajoma mowila ze zadko wysylaja mlode dziewczyny na badania prenatalne ze to tylko jest kiedy ciaza jest w wieku ok 40 czy jak tam. wiec nic nie wiem..heh pierwsze słyszę,teraz to chyba standard ,że kazdą ciężarną wysyła się na prenatalne...Ja wole zapłacić te 200 zeta i mieć spokojną głowę,na badaniach nie ma co oszczędzać. Jak lekarz odmawia tego badania wniosek jeden-trzeba zmienic lekarza. Chociaz niektórzy do tego podchodzą trochę zbyt luzacko,zrobia przez całą ciążę 3 usg,badanie krwi i moczu,a jak dziewczyna domaga sie dodatkowych badan to sie dziwia po co chcą
  11. kurcze,trzaskacie te posty,aż ciężko nadązyć! Perełka,super ,że wszystko ok! A zdjątka-boskie! Codo teściowej,moja jeszcze nic nie wie,uważam,ze to za wczesnie aby powiedzieć(róznie bywa z wczesną ciążą...),poza tym jak się dowie,ze jestem w ciązy,i że bliźnieta to zwariuje i będzie lament w stylu:jak wy sobie poradzicie? (lepiej niz niektórzy z jednym,wyboru nie mamy 🙂)i 5 telefonów dziennie z uwagą abym na siebie uważała(nie no,przecież na bungee się zapiszę...) Szkoda mi was,ze tak się źle czujecie,mi mdłości juz przeszły,w sumie to miałam je 1,5tyg, czuję się super,jakbym nie by
  12. hej dziewczyny! Witam nowe wrzesniówki,duzo zdrówka!!!! U mnie nic nie widac mimo bliźniat 😉,ale podbrzusze juz inne ,ciut twardsze,jakby wzdęty brzuch,którego za groma nie da się wciągnąć...no i mniej widac wcięcie w talii,ale kto nie wie nic nie zauważy 🙂Mam nadzieję,ze jeszcze chociaz z miesiac posmigam w ulubionych rurkach 😎 mam w pracy 3 koleżanki,wszystkie identyczny termin,1 tydzien lipca czyli 17-18tc-u 2 prawie nic nie widać,do przodu mają po 1,5-2 kg,a 3-9kg do przodu tak wpieprza wszystko 🥴 AA,przypomniało mi sie, u mojej przyjaciółki przy 2 ciązy,brzuszek pojawił się
  13. lapka79 napisał: 😞 😞 😞 ależ mi przykro ... trzymaj się kochana,jak nie tym razem to następnym.
  14. sioperka22 napisał: wiesz,ja tez jestem zajebiście zadowolona,tym bardziej ze moja ginka to jedna z lepszych specjalistek od niepłodności i ciąż powikłanych,do której zjeżdzają pary z całej Polski.Co do jej kompetencji tez nie mam zastrzeżen-zresztą jeszcze zanim zrobiła usg z 7tc ,tylko po obmacaniu macicy miała podejrzenie co do ciązy bliźniaczej(co sie po chwili potwierdziło)A gin koleżanki do 19 tc nie widział blixniąt... Tyle,ze ten sprzęt,nie ma niestety 4d,a na prenatalne woli wysłać do specjalisty od tego,moze coś w tym jest,bo wielu lekarzy je robi,a nie każdy porządnie. B
  15. amarta napisał: Tak jak ja 😎 Aczkolwiek wg mnie termin powinien być tydzień później,ale i tak ze względu na bliźniaki z września pewnie zrobi się sierpień. >ani85 napisał: No to nieźle, ja za wizyte z cyto 130,za normalna 110,a prenatalne (200-300 w zależności od kliniki) i połówkowe4d(180) będę musiała zrobić u innego lekarza.No to czeka mnie w lutym wydatek-wizyta-110,badania z krwi ok. 150,prenatalne 200-300 .Lipa trochę, no ,ale bulić trzeba, niestety. A co do kart to moja ginka tez mówiła,ze przy nast wizycie założy. A co do zaświadczenia to lekarz wystawia jest j
×
×
  • Dodaj nową pozycję...