Skocz do zawartości

Kali

Mamusia
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Kali

  • Urodziny 16.03.1988

Moje dziecko/dzieci

  • Planowana data porodu
    16.06.2010
  1. ja osobiście wogle nie pije boje się troszke , ale nie uwazam zeby ci ta odrobinka zaszkodziła niektuzy nawet twierdza ze to kozystne czasem sie napic czerwonego wina . ale nie przesadzaj z tym winem:P
  2. ja ci powiem ze moja własna kochana mama 😘, zaszła w ciaze ze mną jako z pierwszym dzieckiem w wieku 32 lat to jest dopiero puzno dosc , ale to był jej wybur siwiadomy , powiedziała mi że po prostu wcześniej nie chciła i nie była gotowa na dziecko . no a moj brat 2 dziecko mamy przyszedł na siwiat jak miała 39 lat . i obydwoje zdrowi sie urodzilismy 😆 choc mame straszono przez jej wiek
  3. no ja się chyba zaliczam, do bardzo młodych mam według innych ... chociaz mnie tak sie nie wydaje . ale spotkałam ssie juz z wypowiedziami - o boże taka młoda i juz dziecko . ja w marcu bende miła 22 urodzny a biorąc pod uwage 18 rodzące to czy ja jestem taka młoda? sama mam chyba z 8 koleżanek ktore przed 18 zostały mamami lub tez w wieku 18 lat
  4. ja i mój chłopak umieramy , z ciekawosci co to będzie 🙂to ci twój maluszek zrobił numer z ta pempowinka 🙂 ja uważam że wsumie obojętne co by sie nie urodziło byle by tylko zdrowe ! to dla mnie i chyba dla kazdej przyszłej mamy najwazniejsze 😉
  5. płeć poznam na 100 % 1 marca , już w 13 tygodniu ciaży lekaż powiedzieał mi że to dziewczynka , że u mnie akurat dość dobrze to widać ale na końcu rozmowy powiedział że trzeba to jeszce potwierdzić i że to nie na 100% 😞 a czytałam że płeć ksztautuje się dopiero w 18 tygodniu ciąży , wiec tak naprawde to jeszce nic nie wiem a kolejne usg 1 marca 😆
  6. ja już się nie moge doczekać aż urodze ten czas tak mi się ciągnie 😞 czasami sama ze sobą się męcze ze swoim znacznie odmienionym w tym stanie charakterkiem hehe taż tak macie??
  7. 😉 pierwszy raz wchodze na takie forum dla przyszłych mam 🙂chciałam znaleść osoby o podobnych problemach i odczuciach do mich , zawsze rozmawiam z rodzina o ciąży ale to nie to samo co porozmawiać z osobami które są w ciąży tak jak ja . 😆
  8. cześć 🙂 czy tu są panie z terminem na czerwiec ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...