Skocz do zawartości

magdaluke

Mamusia
  • Liczba zawartości

    1524
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41 Świetne!

O magdaluke

  • Urodziny 03.04.1

O mnie

  • Imię
    Magda
  • Kraj
    USA

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Miles Jasper
  • Planowana data porodu
    12.08.2012
  1. Chcialam wam dodac dwa zdjecia na mamusiach ale ...jesatem nowym uzytkownikiem i nie moge, to tu dodam [IMG]http://i47.tinypic.com/2z50z0g.jpg[/IMG] a to zdjecie mnie rozbawilo do lez, wiec musze sie podzielic, zdenerwowal sie niuniek, buhaha. I ma swoje body-prezent ze szpitala :-) [IMG]http://i48.tinypic.com/4rdurr.jpg[/IMG]
  2. A w ogole to ja nie wiem jak ja sobie radze, ale powiem wam, ze nawet lepiej niz sie spodziewalam. Fakt, ze wlosow nie wyprostowalam po umyciu, ale umylam 😜 i taie tam. A Luke wychodzi z domu o 14 20 i wraaca po polnocy...wiec jest ciezkawo. Najgorzej bo bez samochodu, ale miejmy nadzieje, ze kupimy w przeciagu paru tygodni, z tym, ze ja sie boje za kierownice wsiasc jeszcze. Dopieor poltora tygodnia od porodu...a wydaje sie dluzej! I wiecie, krwawienie minimalne, zaskoczona jestem, bo z ELla to o wiele dluzej i wiecej. CIekawe, czy to naprawde bedzie koniec czy tak jak u Dorotki...
  3. Pampkin, okropny Twoj porod. I masz prawo czuc zal do lekarzy i szpitala i w ogole. Tak jak CI pisalam, moja siostra urodzila tam dwojke dzieci i wszystko bylo ok ale jak widac, wszystko sie moze zdarzyc. Mam nadzieje, ze ju z ogolnie z Toba lepiej kochana! Dodi a Ty tak na zywca kompletnie, czy jakiekolwiek znieczulenie bylo? Ja wiecie, nic mojemu dziecku nie daje, kropelek ani nic. Z Ella tez nie stosowalam niczego. No i z moja dieta to jest ak, ze jem wszystko ale omijam wzdymajace...cytrusy i gazowane, sztuczne ogolnie. Aczkolwiek wczoraj zrobilam gulasz i dodalam troszke brokul ( ale si
  4. Czesc Agadka, jeszcze raz najlepszego i gratulacje! Jupi! Ja juz swoj porod chyba opisywalam, tez w miare szybko i calkiem przyzwoicie , troche mnie pomeczyly skurcze ale potem znieczulenie i luzik. I tez w sumie mysle, ze moglabym zyczyc kazdemu takiego porodu. Tesciowe...hmmm...moja ok, ale ciotka Lukea , ktora nie ma dzieci to miewala cos do powiedzenia. Niby nie do nas tylko tak ogolnie, ale ja tam wiedzialam, o co jej chodzi. No ale, wiecie, to moje drugie dziecko, wiec niech mi tylko ktos sprobuje mowic jak mam sie opiekowac, hehe. To wysmieje. Albo gorzej. Ale poi co nie ma odwazny
  5. No to Agadka i Adi- najlepszego dla was i dla Saruni!!!! Gratulacje, duzo zdrowka i szybkiego powrotu do sil!
  6. Agadka, mam nadzieje , ze juz po i masz Sare przy boczku! Trzymaj sie dzielnie i daj nam oczywiscie znac! Buziaki
  7. Dodi, mojmaly mila chyba 9 i ok wypuscili i kazali obserwowoac, jakby cos sie pogarszalo, to sie zglosic do pediatry. A trzeba zwracac uwage oczywiscie na kolor skory i bialek w oczkach i na to, czy dziecko jest mega ospale i niemrawe...co jest ciezko stwierdzic, bo kazdy niemowlak ospaly i niemrawy 😉. I wazne jak robi te smolki. Chyba powinne pojsc w pierwszej dobie z tego co pamietam, ale pewna nie jestem. A psinka zamaist pilnowac , to przysnela, hehe. SLodkie! 4nula, a mala moze zwymiotowala wlasnie przez katarek, pewno do gardelka splynal czy jakos tak. A ja to nei wiem czy bym wiedzia
  8. Agadka, ciekawe jak tam u Ciebie? Dorotka, wiesz co, moj maluch tez potrafi pokrzyczec, jeszcze pewno nie pokazal dokladnie na co go stac, ale klade sobie go na piersi przy serduchu, najlepiej skora na skorze i sie uspokaja...i mam jeszcze misia z dzwiekami bicia serduszka i wody i takie tam...i w lozeczku turystycznym na dole tez mam takie dzwieki, i on naprawde uwielbia to bicie serduszka...moze by pomoglo u Ciebie, sama nie wiem.... To ile na wazy teraz? Nirmala, no ja tez rycze, ciesze sie , popadam w zlosci euforie w tym samym czasie, no okropnosci, hehe. Ale tak to juz jest. Ja jeszcz
  9. Czesc Kambea gratki! 4nula, Lenka przepiekna Pampkina, Filip cudny, a sesja...pozazdroscic! A jak Ty sie czujesz? I te Twoje szycia? 4nula, Kacperek czuwa kochana... Dorotka, nie wiem jak Ci to powiedziec, hehe, ale dzieci im wieksze, tym mniej beda spac, wiadomo 😉. A Twoja mala zaraz miesiac skonczy! Czarnyloczku, okropnie tak z mezem.Dobrze, ze porozmawialas i mam nadzieje, ze sie polepsz. A Ty Dorotka od razu sie nie rowodz 🙃 Ja tez sie kloce mega a w sumi Luke jest nieziemski z dziecmi i o tym wiem. Ale ja ledwo zylam ostatnimi dniami i sie mu dostalo. Wczoraj zabral Elle do z
  10. Kambea, wszystkiego co najlepsze dla Ciebie synusia i reszty rodzinki! Gratulacje i szybkiego powrotu do zdrowka!!!
  11. Megi23 napisał(a): No wlasnie wiem Megi, dokladnie tyle samo waza, smiesznie, co! A tak Ci w duchu wspolczulam, ze takiego wielkiego Mikolajka musialas wypchnac, hehe. A Miles okazal sie nie lepszy, a sam porod latwiejszy niz z mniejsza Ella, nigdy nie wiadomo!
  12. A to nasz CZWORKA!!!! i urodzinowa panienka [IMG]http://i46.tinypic.com/bim877.jpg[/IMG]
  13. No i wlasnie 4nula najlepszego urodzinowego kochana!!!!! I dziekuje za zyczonka dla ELli :-)
  14. Karioka, Nico gratulacje!!!! Agadka, dobrze, ze ktg ok, sie wystraszylam. Trzymajcie sie dziewczynki, juz jutro. Kambea, a Ty jak? Ja wm powiem, ze wczoraj naprawde bylam gotowa jechac na osty dyzur ale nie chcialam dzieci budzic i w ogole, wiec jakos sie przemeczylam. DOstalam goraczki ale niecale 38 st, doislownie nie moglam sie podniesc z lozka z bolu i zejsc do lazienki. Dzis rano rozmawaialm z lekarka, to mowila, ze dopoki nie mam wysokiej goraczki problemow z siusiu i krwawien, no i skoro bol zelzal-bo lepiej dzis, to nie musze jechac na pogotowie. Uspokoil mnie, ale juz sama nie wiem.
  15. Gratulacje dla waszej rodzinki! I w koncu sie Amelka doczekalas! Zdrowka zyczymy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...