Skocz do zawartości

dora_ino

Mamusia
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O dora_ino

  • Urodziny 29.12.1982

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    fabianek
  • Planowana data porodu
    23.08.2010
  1. hej dziewczyny dawno nie pisałam mam do was pytanie mój bąbel ma 5 miesięcy przez pierwsze 3 miał straszną kolkę przez co był noszony od rana do nocy na rekach bo wiecznie płakał kolka minęła a rączki są na dal już opadam z sił waży 7 kilo to już chłop próbuje go oduczyć choć idzie to ciężko jak go zabawić żeby odciągnąć uwagę od rąk i czy wasze dzieci lubią leżeć w łóżeczku ? a czy nosicie swoje dzieci ? wspomnę że już mniej go noszę więcej sie z nim bawie chociaż szybko sie nudzi i kaprysi a jak wezmę go na ręce to cisza a najgorzej jest jak ma iść spać sam mi w łóżku nie zaśnie muszę go ko
  2. na poczatku jak przestalam karmic piersią to probowalam roznych rodzajów mleka nawet te hipoalergiczne ble jakie w smaku ohydne ale pomimo tego nie było zadnych lepszych zmian ten enfamil doradziła mi kobitka z poradni laktacyjnej ze niby najlepsze no i cene też ma dobrą 🤢 za mała puszeczke ktora starcza na 4 dni płace 30 zł najbardziej sie boje ze mlody moze jest chory
  3. dziewczyny mam do was pytanie co myslicie na mój problem jaka jest tego przyczyna ? mój mały ma pełne 2 miesiące od poczatku jak go urodziłam to duzo płakał przeszłam na mleko modyfikowane enfamil premium pomimo ze ma juz 2 miesiace to on mi nadal bardzo duzo płacze potrafi całą dobe przeplakac z małymi odstepami na krótkie drzemki ( mało spi ) lekarze mówia ze jest niby zdrowy ale kazdy z rodziny mi mowi ze to nie normalne żeby dziecko tak duzo płakało nic nie pomaga niechce sie uspokoic już psychicznie tego nie ogarniam dziewczyny pomozcie !!! 😞
  4. dziewczyny wcześniej nie pisałm bo sił mi brakowało synus urodził się 21 sierpnia 2010 śliczny i zdrowy
  5. hej dziewczyny dzis sobie pozwoliłam na dłuższe spanie i wstaje a tu mi tak troche tych wód wyleciało teraz jestem przestraszona bo jestem sama w domu podłozyłam sobie podpaske i boje sie wstac ze mi poleci czekam za męzem konczy prace za godzine
  6. wiesz co sabcia ja przedwczoraj byłam na takim 3 godzinnym spacerze ledwo do domu doszłam stopy mi splaszczyły hihihi a krocze (kości ) to mnie bolały do nastepnego dnia i nic ani widu ani słychu 🤔
  7. wiesz co okaaa ja mam kolezanke ktorej własnie przez 2 tygodnie sączyły sie wody i wszystko było ok po 2 tygodniach urodziła zdrowiuśkiego synka
  8. no dziewczyny własnie jestem po seksie z mężem może cos pomoże bo jak wiecie sperma przyspiesza dojrzewanie szyjki macicy 🙃
  9. ja jak dostałam skierowanie na ktg od swojego gina to musiałam jechac do szpitala i zarejestrować się i najblizszy termin dostałam po tygodniu i tak teraz co tydzień chodze na takie badanie 🤔
  10. jak sie pytałam moim koleżanką co są już po to dużo mi mówi że największe bóle zaczynają sie po tej cholernej kroplówce oxy.... (nie pamiętam dokładnej nazwy ) ta co wywołuje skurcze macicy. ja tak pomyslałam sobie że jak juz ta akcja porodowa się zacznie u mnie to chce aktywnie rodzić bykle nie kłaść sie do łóżka bo wtęczas poród trwa dłuzej
  11. a ja dziewczyny zauważływam u siebie wiekszą drażliwość każda błachostka mnie wnerwia męża już uprzedziłam ze lepiej mnie nie zaczepiać bo nie ma sensu 🤢 do tego czuję taka gorączkę w sobie .
  12. powiem wam dziewczyny ze mi też coraz bardziej i częściej twardnieje ten brzuch i co jakis czas odrywa mi się chyba ten " czop " to jest takie białko kurze tylko mam w małych ilościach i kolor tez podobny do tego białka ale czytałam ze to nie oznacza szybkiego porodu raczej ten czop co jest z krwią ☺️ chyba dziś pojade do lasu pochodzić trochę 😠 buziaki !
  13. hej dziewczyny pisze bo już jestem taka zniecierpliwiona do terminu mam jeszcze 5 dni ale nic nie czuję zeby to miało byc juz nie chciałabym po terminie rodzić takie stresujące wydaje mi sie ze takie wywoływanie porodu bardziej boli niż taki sam rozpoczęty przez matkę naturę 🥴 . boję sie jak cholera porodu bolu i przebiegu ale wiem ze nie uciekne już przed tym w domu juz mam wszystko przygotowane łóżeczko wózek itp i czekam na tego czopa hihi 🤪
  14. dziewczyny dziś byłam na 2 godzinnym spacerze i powiem wam ze mnie tak kosci bolą zwłaszcza krocza ze szok potem poszłam na ktg i do domu nic sie nie 😞 😞dzieje a liczyłam ze co mi powiedzą ze juz blisko czy cos w tym sensie
  15. 😉 hej dziewczyny ja za tydzień mam termin już sie doczekać nie moge kiedy będzie po boję sie jak cholera zwłaszcza tego bólu że nie wyrobię 🤪 ostatnio czuję straszne rozdrażnienie wszystko mnie wkurza brzuchol mi czasem tak strasznie twardnieje jak kamień maleństwa coraz słabiej czuję dotego takie rwanie mam jak na miesiączkę ale żadnych konkretnych skurczów od 36 tygodnia ciązy od czasu do czasu wypłynie mi sluz taki jak kurze jajo nawet ten sam kolor 🤨 hmmmmmmmmmm i czekam i czekam .....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...