Skocz do zawartości

Sabcia

Mamusia
  • Liczba zawartości

    1947
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18 Dobre!

O Sabcia

  • Urodziny 16.04.1987

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Amelia
  • Planowana data porodu
    20.08.2010
  1. Widzę, że sie żegnacie juz wzajemnie. Nie ukrywam, ze sama mało co zaglądam na forum, a nawet ja napiszę to jest bez echa, dlatego się nie udzielam. Ale miło wspominam czas z ciąży że mogłyśmy razem to wszystko przejśc i że mogłam nawiązac z Wami kontakt. Może nie zawsze był miły ale ogólnie było Ok. DZIEKI za wszystko i za miłe słowa i .... no za wszystko 😁 😁 Sama jestem ciekawa który post zostanie ez echa na zawsze 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 Buziaczki dla Was i dla dzieciaczków 😘 😘 😘
  2. Aniołek Julka śliczna panienka:-) Kozinka gratulacje:-) Pozdrawiamy:-)
  3. Heyka, my żyjemy choć się na forum już nie udzielamy, nie wiem jak zwykle co u Was, nie jestem w stanie nadrobić tych zaległości. Amelka zdrowa i jak widać na fotkach rośnie jak na drożdżach. Ja podziębiona, ale głowa do góry:-) Mam nadzieje, ze śnieg każdemu dzieciaczkowi się spodobał i były zabawy w śniegu. Amelka z sanek nie chciała schodzić. kilka dni wózek miał urlop 😁 😁 😁 😁 😁 😁 [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d8a936068352f9f.html][IMG]http://images45.fotosik.pl/1382/8d8a936068352f9fm.jpg[/IMG][/URL] Ps. Ten miesiąc to nasze półtoraroczniaki wiec wszystkim WIELKIE BUZIAKI
  4. Heyka. Dawno sie nie odzywałam, bo mam mega problemy w życiu, ale nie o tym chciałam pisc. Amelka rośnie jak na drożdżach, dużo mówi, można się z Nią dogadac. Sorki Nie będę wnikac w szczegóły, pod wzgledem Amelki jest ok, reszta do bani...dlatego nie udzielam sie na forum. Nie orientuje sie co u Was słychac, wiem o Mufce - GRATULUJE pomysłu i efektów 🙂 Nan nadzieje, ze dzieciaczki zdrowe i szczęsliwe jak i Wy drogie mamuśki 🙂 Kiedyś wrzucę fotke Amelki 🙂 To na tyle, tak byscie wiedziały, ze żyjemy 😜 Pozdrawiamy wszystkich co się udzielaja jak i tych którzy tylko zerkają, a nawet i tyc
  5. Ale tu cisza ostatnimi czasy 😞 😞 Ja zaglądam, ale nie piszę, bo nie ma tematu:-)
  6. [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5e1f1720ded0443d][IMG]http://images40.fotosik.pl/1223/5e1f1720ded0443dm.jpg[/IMG][/URL] Nic więcej nie napiszę, zdjęcia Amelki o ostatnich kilku tygodni. Łobuz mamusi. Już pokazuje swoje foszki. Kładzie się na ziemi jak chce coś wymusić, ale ja się nie uginam i czekam aż się uspokoi, traw to niedługo, bo wie, ze i tak na mnie to nie działa. 🙂 🙂
  7. U Nas tez kaszel się przypałętał 😞 😞 😞 Czasu bark, przy laptopie usiąść się nie daje przy Amelce, ciągle chce walić w klawiaturkę, więc nie ma sensu siadać. Może kiedys coś więcej skrobnę. Pa
  8. anochi napisał(a): Super. A mam pytanie z innej beczki, co kupujecie dla dziecka na Święta? Ja zamówiłam zestaw mebelków IKEA MAMTU. Ma któraś z Was te mebelki, chodzi dokładnie o krzesełka i stolik. A wczoraj byłam z Amelką na kontroli u dermatologa. dostałam znowu leki, ale już łagodne, i za miesiąc znowu do kontroli. Postaram się zrobić płatkowe badania na pokarmy, by mieć czarno na białym, bo narazie to gdybanie, bo prawdopodobnie na ryż i białko. ale co dalej nie wiem.....
  9. Od dwóch dni dawałam Amelce ponownie kaszkę z ryżem, i????????? Wyszło to samo co było, ale w mniejszym stopniu. Natychmiast zmieniłam znowu na lepszą kaszkę i mam nadzieję, ze w ciągu 2 dni znowu będzie ok. Więc podsumowując, NA 98% MOJA CÓRKA JEST UCZULONA NA RYŻ ☺️ ☺️ ☺️
  10. Mufka teraz się zacznie gonitwa za Łusią 😁 😁 😁 Śliczne pierwsze kroczki.
  11. aniolek18 napisał(a): Justynka napisałam do Ciebie na GG 😘 😘 😘
  12. O MATKO jaki dziś spokój..... Amelce znowu pojawiły się małe krosteczki na szyjce, i mam 55 % że to jajka..... Przez kilka dni dałam Jej na podwieczorek 2 małe biszkopty..... Odstawiłam i zobaczymy za kilka dni czy zejdzie.
  13. Jak ja mam siły siedzieć przy kompie to cisza..... he he he.... No cóż tak bywa..... pewnie wszystkie śpią z dzieciaczkami, albo z mężusiami się zajmują 😁 😁 😁 😁 😁 Dobranoc mamusie 😘 😘 😘
  14. Kasia38 napisał(a): Do kąpieli mamy olejek BALNEUM, po kąpieli balsam BALNEUM (jedno i drugie dość drogie) kropelki FENISTIL 3 razy po 7 kropli - na receptę (na swędzącą skórę). AESTIN (na receptę) po obiedzie i po kolacji ATARAX (na receptę) potem zmiana z ATARAXU na AESTIN po kolacji. A kilka dni później zaczęłam smarować TORMANTIOLEM i znikało rewelacyjnie. Tak dokładnie opisałam. Dzięki dziewczyny za miłe słowa 🙂 🙂 🙂 ło matko jaka batalia leków 😞 ja stosuję Tormentiol i chyba zostanę przy nim trwa trochę to gojenie ale widzę że skutkuje więc czas pokaże w takim razie czy wygram
  15. Kasia38 napisał(a): Do kąpieli mamy olejek BALNEUM, po kąpieli balsam BALNEUM (jedno i drugie dość drogie) kropelki FENISTIL 3 razy po 7 kropli - na receptę (na swędzącą skórę). AESTIN (na receptę) po obiedzie i po kolacji ATARAX (na receptę) potem zmiana z ATARAXU na AESTIN po kolacji. A kilka dni później zaczęłam smarować TORMANTIOLEM i znikało rewelacyjnie. Tak dokładnie opisałam. Dzięki dziewczyny za miłe słowa 🙂 🙂 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...