Skocz do zawartości

niunia1218

Mamusia
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O niunia1218

  • Urodziny 26.12.1985

O mnie

  • Imię
    Justynka
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Adrianek
  • Planowana data porodu
    19.09.2010
  1. Myfffa to Cie troche pociesze...ja tez biore fenoterol i jeszcze cos i to 4 razy dziennie tez mam drgawki i czasem wygladam jak narkoman na głodzie z tym ze ja jak na razie nie mam problemu z szyjka....wczoraj mąz kupił wiatrak stojacy wiec lezy czytam ksiązke i sie chłodze no i nie moge doczekac sie porodu ...juz mam wszystko kupione ,wyprane ,wyprasowane ,wyparzone ,torba spakowana...wiec tylko czekam .. A Ty jak ? gotowa?
  2. no cóz chyba nie bede orginalna ale napisze uff jak garąco.......... nie mam juz siły nic nie pomaga...i lekarz kaze mi mało pic... ale jakoś trzeba dac rade.. Myfffa a ty jak?
  3. Dziewczynki wiem ze miałam zaczekac ale juz mnie nosi ...:-) zabieracie albo zabierałyscie do szpitala dla dzidzi rozek lub kocyk?
  4. dokladnie zgadzam sie z tym .....ja z meżem za samo mieszkanie płacimy 1000 zł ...(wynajmujemy) a gdzie dalsze rachunki i zycie ? a za 3 miesiace pojawi sie u nas dzieciontko .....
  5. Działam działam bo juz mi sie nudzi to chce juz sobie wszystko zrobic :-).....Kiedys dzwoniłam na porodowke w Rydygierze i kosmetyki dla maluszka które trzeba koniecznie miec to oliwka i krem do pupci ..reszte podobno oni maja....... oj MUSZE JESZCZE KUPIC KARUZELE DO łóZECZKA :-)
  6. Dziewczynki co zabieracie ze soba do szpitala do rydygiera tzn czy zabieracie podkłady podpaski itp a co dla dzidzi?
  7. Tak ale mozna starac sie o dodatek z tytułu urlopu wychowawczego w gminie lub urzedzie miasta dostaja go rodziny jesli dochod nettto (na reke ) nie przekracza 506 zł na osobe i wtedy taki dodatek wynosi ok 460 zł
  8. Zielona gratulacjie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myfffa ja oczekuje chłopca i w przeciwieństwie do Ciebie mam juz wszystko kupione i zrobione :-) wiec JUZ tylko czekam i czekam.... :-) A gdzie zamierzacie rodzic? ja zdecydowanie Rydygier Pozdrawiam
  9. Myfffa to rodzimy razem :-)
  10. Dziewczynki ja mam termin na wrzesnia -około dwudziestego
  11. KRUSZYNA GRATULUJE!!!!!!! Dziewczyny mam pytanie czy moze wiecie gdzie w łodzi znajduja sie komisy badz secend handy z ciuszkami dla dzieci?
  12. Lusia nie martw sie wszystko dobrze sie zakończy ....głowa do góry i nie martw sie pozdrawiam cie cieplutko 🙂
  13. Ostatnio rozmawiałyscie na temat szpitala ..jesli moge cos poradzic to Rydygier -fachowa opieka połozne sie interesuja,nikt na nikogo nie krzyczy...... Ja juz tam raz byłam własnie na odziale ginekologiczno połozniczym jak byłam w ciazy..niestety ....nie udało sie ..ale szpital godny polecenia POZDRAWIAM PRZYSZLE MAMUSIE Z łODZI 😆
×
×
  • Dodaj nową pozycję...