Skocz do zawartości

Joanna1984

Mamusia
  • Liczba zawartości

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Świetne!

O Joanna1984

  • Urodziny 01.08.1984

O mnie

  • Imię
    Joanna
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Blanka
  • Planowana data porodu
    10.02.2011
  1. ja tez juz sie tam zalogowalam, bede tu zagladac czasem, fajnie jest sobie poczytac nasze posty z czasów ciąży 🙂 mam nadzieje, ze tego nie usuną... larosanegra wlasnie tez tak mysle ze to przez upaly, tez blanke kąpie 2 razy dziennie bo ona jeszcze bardziej sie poci niz my dorosli bo ciągle "biega" i leży, a najgorzej plecy i tył głowy mokre ciągle 😞 dzisiaj troszke deszcu spadło ale pawie tego nie odczulam, w domu i tak 28 stopni :/
  2. Czesc larosanegra! Odezwij sie czasem 🙂 dobrze ze u was wszytsko gra, nocki przesypiasz to najwazniejsze 🙂 wyspana mamusia to szczesliwa mamusia 🙂 ja dzisiaj znowu mialam od 2h wiercenia Blanki, a od 4h juz nie chciala spac, zasnęla ze mną w łozku przed 5h i do 6:30 pospałysmy teraz sie bawi na macie... nanusia ciezko znosic te upały, staram sie wychodzic tam gdzie cien i drzewa, czyli do parku, nie bylo az tak gorąco!sama nie wiem gdzie jest gorzej, w domu czy na dworze, bo w domu mam strasznie gorąco, 30 stopni ale bez wiatru bo przeciagu nie moge zrobic, a na dworze znowu jest wiatr ale
  3. Nanka u mnie jest podobnie, tez zasypia ok 19h, 20h, karmienie ok 23h, 00h i od 2h w nocy wierci się i stęka, obracam ją z boku na boczek, daje smoka, poruszam łóżeczkiem bo mam na kółkach i to ją uspakaja i tak aż w końcu zaśnie,po karmieniu nocnym od kilku dni tez stęka, a zazwyczaj odlatywała jak ją tylko do łóżeczka odkładałam :/ wydaje mi się, że to wina upałów, bo ciągle jest mokra i od tego gorąca dostała potówki pod pieluszką :/ w jednym miejscu z boczku zbiorowisko czerwonych krostek :/ chciałam lato ale nie aż takie! Chyba kupię malutki basenik i będę ją w domu moczyć w ciągu dnia n
  4. Oczywiście, trzymamy kciuki kasiu! Późno u Was są listy,u Nas w połowie maja było już wiadomo. Dobrze, ze ja często będę miala 2 dni wolne w tyg, a w weekendy tatuś, więc tylko 3,4 dni w tygodniu będzie w zlobku i duzo czasu spędzi z Nami, więc wtdy całą uwagę będziemy jej poświęcać i nadrabiać stracony czas.
  5. Dziewczyny, czy któraś z Was oddaje dzieciątko do żłobka od września? Moja Blanusia się dostałą i nie wiem jak ja to przeżyje 😞( niestety nie mamy innego wyjścia jak żłobek 😞
  6. No to pieknie Kasiu 🙂 Oklaski dla Pawełka! pewnie nie możesz się nacieszyć 🙂 Monic a sami go tego nauczyliście, czy może na jakieś zajęcia chodzicie? 🙂 czekam na zdjęcia z niecierpliwością 🙂
  7. Witajcie, to prawda upał niesamowity w domu prawie 30 stopni!!! Blanka w samej pieluszce "siedzi"... dzisiaj byliśmy o 8h na basenie, pierwszy raz, Blanusia była bardzo dzielna, nie płakała i nawet sie uśmiechała, bardzo jej się podobało "pływanie" z mamusią i tatą 🙂 na pewno to powtórzymy może za 2 tygodnie 🙂 Naprawdę polecam wszystkim tą formę wypadu z maluszkiem, jeśli ktoś się waha to nei ma co! Nanusia właśnie z tymi maluszkami to tak jest, całe szczęście że Ali nic się nei stało!!! Nigdy nie wiemy kiedy nauczy się obracać czy siadać, więc nie zostawiajmy nawet na sekunde samych na ł
  8. Asiu na razie nie przekłuwam uszków, bo są upały, a w upały lepiej nie przebijać bo będzie się paprać :/ więc na razie czekamy na chłodniejszy tydzień 🙂 Co do przecierania oczek to Blanusia też trze jak jej się chce spać, także to normalne i nie ma czym się martwić 🙂 Nanusia widzę, że problem z dogadaniem się z mężem nie maleje,wręcz odwrotnie 😞 przykro mi i trzymam za Was kciuki! Nie poddawajcie się, macie piękną córeczkę, która bardzo Was kocha i bardzo Was potrzebuje razem.
  9. Witajcie mamuśki 🙂 jak samopoczucie? Nocka przespana? Czy wczoraj wasze skarby też nie chciały zasnąć? Moja Blanka zasnęła dopiero o 22:30, za żadne skarby nie chciała zasnąć, chyba nie chciała żeby tak szybko się skończył dzień dziecka 🙂 za to obudziła się o 6h i o 8h zasnęła z powrotem i śpi do teraz, ajest 11:20 🙂 ja tez sie w końcu wyspałam, bo mieliśmy gości i nie było takiej możliwości. Te włosy to tragedia, coraz więcej ich wypada, przy myciu to garść zostaje na wannie....:/ wiecie gdzie nawet włosa znalazłam?? W Blanki kupce!!! Szok!!! Nie mam pojęcia jak ona mogła go zjeść:/ jak m
  10. Ja również się dołączam do życzeń z okazji dnia dziecka, życzę wszystkich maluszkom przede wszystkim zdrowia, miłości i uśmiechu na co dzień! Ja od kilku dni ciągle piekę, spodobało mi się to, a pierwszy raz w życiu wzięłam się do pieczenia. Najpierw rogaliki drożdżowe z dżemikiem, później tort na biszkopcie z galaretką i truskawkami, a teraz torcik z migdałami, bita śmietaną i mandarynkami 🙂 mmm pychotka 🙂 mąż zadowolony a moja ochota na słodkie zaspokojona!
  11. U Blanki też widze białe plamy na dziąsełkach więc chyba to normalne i to jeszcze nie wychodzą ząbki, tak mi się wydaje....ale mogę się mylić... jeju dziewczyny jest taki upał ze masakra, w domu mam 28 stopni! Zaraz jedziemy na basen pierwszy raz troszkę się popluskać, aż jestem ciekawa jak ona zareaguje 🙂 Co do wypadania włosów, moje są wszędzie!!! NAwet czasem znajde w Blanki pieluszce!
  12. A Swoją drogą ciekawe jak Malwinka sobie radzi, dawno juz nic nie pisała....ktoś ma do neij kontakt?
  13. Nanka oby Alunia już chciała częściej cyca 🙂 Jak Blanka wczoraj zasnęła o tej 21 to obudziła sie dopiero o 3h w nocy na karmienie i o 6h rano, teraz śpi znowu. A słuchajcie, nei wiem jak to jest ale od 19 do 3 wnocy piersi się sporo napełniły bo były aż twarde, jedną opróżniła Blanka a z drugiej chciałam ściągnąć i zamrozić i wu właśnie pojawił się problem, bo ściągnęłam tylko 40 ml i to takiego wodnistego :/ dziwne bardzo....nie wiem czemu??? Pierś już wydawała się dość miękka i już nie chciało więcej lecieć:/ oczywiście starałam się myśleć o Blance a mimo to nei chciało nic więcej polecie
  14. A ja z zielonej góry więc też nic nie mogę ci powiedzieć, jedynie tyle ze tu porodówka jest naprawdę w porządku. ja jestem zadowolona... życzę powodzenia i szybkiego porodu
  15. Edzia super, ze już tak ładnie nóżki zajada Twój szkrabek 🙂 Moja Blanka na razie chwyta rączkami za stopki 🙂 Malamyszko, Blanka skończyła już 4 miechy licząc dokladnie dniami od urodzin i też nie przewraca się jeszcze na brzuszek, tylko na boczek i z brzuszka na plecki, także myslę, ze jeszcze macie dużo czasu na to! Nanka szkoda, że Alcia już prawie nie chce piersi 😞 rozumiem jak bardzo tęsknisz za tym...my na razie z butli nie dajemy mleczka w ogóle, tylko herbatke gasząca pragnienie w upalne dni. A ja dzisiaj wypiam słabą kawę rozpuszczalną i już wiecej nei wypije! Blanka przespała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...