Skocz do zawartości

Andziucha

Mamusia
  • Liczba zawartości

    5676
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

335 Świetne!

O Andziucha

  • Urodziny 01.01.1978

O mnie

  • Imię
    Angelika
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Fabian a drugie szczęście nie wiem:)
  • Planowana data porodu
    02.11.2012
  1. dzien dobry mamuski i dzieciaczki 🙂 Asiu-no tak urlop szybko mija,ale najwazniejsze ze troche pobylas z coreczka 🙂 Zoska-trzymam kciuki za Maksia zeby mu sie w nowym miejscu bez mamy podobalo 🙂 A u nas jakos tam leci,chlopcy broja,ostatnio bylismy w przychodni calodowej bo Alana cos ugryzlo i okazalo sie ze jest uczulony na jad komara ale dostal na szczescie silne tabletki zamiast zastrzykow i uczulenie zeszlo a tak byl chyba w 10 miejscach pokuty i spuchniety 😞 tak mi bylo go szkoda! A Fabian bardzo sie martwil o braciszka,bija sie popychaja ale bardzo sa za soba,bo starszy brat az w d
  2. hej mamuski 🙂 No nas nie bylo mielismy wypad do warszawy pjechalam tam z chlopakami i babcia ich(moja mama) chcielismy troche odpoczac 🙂 w trasie nawet sie spisali byli grzeczni wiec nie bylo zbyt wielu postojow 🙂 teraz wrocilismy i chlopcy od tego skwaru maja goraczke:/ ach tacy sa marudni:/ a ja sie zapisalam do szkoly teraz bede robic menadzera 🙂 a co tam za malo mam obowiazkow:P a co tam mamuski u Was?? Witam nowa kolezanke w naszym gronie 🙂 co do niani nie znam zadnej i nie mam sprawdzonej chyba ja nia zostane hehe 🙂
  3. dzien dobry 🙂 Ktos tu zaglada??? oj mamuski poprawcie sie 🙂 🙂 🙂
  4. dzien dobry Olu jestem z Tobą,trzymaj sie,jestes dzielna, zobaczysz bedzie dobrze!!! myslami jestem z Wami
  5. Czesc mamuski 🙂 No to mamy Wakacje 🙂 a ja odebralam swoje swiadectwo i jestem z siebie dumna juz oficjalnie jestem Specjalista ds. psychologii 🙂 huraaaa 🤪 😁 😁 a od wrzesnia kolejny kierunek a to chyba z tego ze mam za duzo zajec:P i doksztalcac mi sie zachcialo 🙂 a co tam u Was??jak dzieciaczki??? u nas chlopcy maja sie dobrze 🙂
  6. dzien dobry 🙂 Aska-jesli chodzi o to bycie uczuciowym to ostatnio naszlo mnie obejrzec wesele i Fabian oczywiscie na koniec plakal bo chcial ogladac caly czas tanczyl,machal i zrobilo mu sie przykro ze sie skonczylo i odnosze wrazenie ze jakis taki troche beksowaty sie zrobil tylko nie wiem czemu,bo nie mozna na niego nawet krzyknac zeby czegos nie robil bo juz placze,czyzby to jakis etap w ich zyciu nowy. Lenka jest genialna 😁 😁 😁
  7. dzien dobry A my mamy chorobe 😞 Alan sie na maksa rozlozyl ze skonczylo sie to antybiotykiem a Fabian tez cos zle wyglada 😞
  8. dzien dobry spoznione zyczenia dla dzieciaczkow 😘 😘 😘 A u nas choroba Alan tak sie rozlozyl ze mamy antybiotyk 😞 i te noce nieprzespane jego marudzenie i to wszystko naraz ze ja ledwo zyje 😞 Fabian tez jakis taki markotny jest wiec moze cos go tez bierze 😞 A co tam u Was?? jak dzieciaczki?? pozdrawiamy
  9. dzieki dziewczyny 😉 chlopaki przesylaja za to buziaki 😘 😘 🙂
  10. dzien dobry Ola trzymaj sie duzo sil dla Ciebie,a dla Twojego synusia duzo zdrowka,zobaczysz wszystko sie ulozy
  11. prosimy o głosy 🙂 na Fabiana i Alana 🙂 http://www.naklo24.pl/Robimy_miny!,17276.html pozycja zdjec to 12 i 14 🙂
  12. dzien dobry 🙂 oj teraz to jest za cieplo hehe tak zle tak niedobrze:P Aska-powinny byc inne godziny pracy dla matek wtedy by bylo super 🙂 mniej godzinm siedzenia w pracy a ten czas dalabys Lence ale my mozemy tylko o tym pomarzyc niestety ale moze kiedys pomysla a matkach polkach 🙂 Zoska-to dobre i to 🙂 ale mnie glowa boli od tego ciepla a halasu w domu nie ma u mnie ciszy bo braciszki ostro ze soba broja i walcza hehe ale teraz mamy etap piaskownicy bo wkoncu jest cieplo wiec niech ta chwila dlugo trwa lepiej niech jest cieplo niz zimno bo wtedy przymusowe siedzenie w domu a nimi mo
  13. dzien dobry 🙂 Olu- ty wygladasz slicznie a Twoj synus jest przecudny,Gratuluje Ci kolejnego skarba 🙂
  14. Co za pogoda 😞 jakby nie moglobyc juz cieplo 🙂 JA CHCE CIEPLOOOO,wyszlam z dzieciakami na dwor a tam taki wiatr 🥴
×
×
  • Dodaj nową pozycję...