Skocz do zawartości

Mamuska27

Mamusia
  • Liczba zawartości

    564
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40 Świetne!

O Mamuska27

  • Urodziny 26.03.1983

O mnie

  • Imię
    Marlena
  • Kraj
    Netherlands

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Chłopczyk
  • Imię dziecka
    Adrian
  • Planowana data porodu
    02.07.2011
  1. Pierwszy spacerek zaliczony, az mnie nogi bola. Dziecku bylo tak dobrze ze caly czas spal. W sumie nadal spi, znow w nocy bedzie wojowal. hehe. W parku: http://img827.imageshack.us/img827/4625/1020440.jpg Tak mame nastraszyly kolezanki z forum ze uszy pozakrywane na maxa teraz 😁 : http://img217.imageshack.us/img217/8500/1020439g.jpg
  2. Dzis pierwszy spacerek. Juz sie nie mozemy doczekac 😁.
  3. Agnieszka, nie przejmuj sie tym ze musisz dokarmiac, na poczatku tak bywa. Najlepszy sposob na pobudzenie laktacji to przystawianie jak najczesciej dziecka, tak mi sie wydaje. Ja karmie teraz 2gi tydzien i naprawde duzo lepiej sie z tym czuje niz w zeszlym tygodnniu. Na brak pokarmu tez nie narzekam.
  4. agatka, ja jem cebule i to czesto. To roznie bywa po prostu, nie sadze ze to chodzi tylko o dany produkt. Kapuste tez juz jadlam. Kazdy brzuszek jest inny po prostu i wydaje mi sie ze czasem cebula moze zaszkodzic ale tez nie zawsze. Ja tez sie boje kolek bo bede pewnie tez wyc razem z nim. Narazie jest ok, ale nigdy nie wiadomo kiedy maluszka moze chwycic. Polozna powiedziala mi wyraznie ze wszystko moge jesc, tylko uwazac na cytrusy. Nawet cole pozwolila 🤪. No wole oczywiscie pozostawic narazie gazowane.
  5. Mikaanka gratulacje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. Agnieszka, spokojnie, jeszcze przyjdzie dzien ze mleko ci bedzie kapac i bedziesz sie budzic w nocy bo koszulka mokra (oczywiscie spie i w staniku i wkladki sa, ale mimo wszystko przecieka). Poczatki sa bardzo trudne, ale bedzie dobrze z tym pokarmem zapewniam Cie 🙂. Powodzenia.
  7. Przysiegam ze nie ciumkalem tego smoka . http://img37.imageshack.us/img37/4623/1020432g.jpg
  8. Malgorzatta ja smaruje dupke malego i swoje brodawki i sutki Bepanthenem, tez jest dobry. Pamietam ze na 3ci dzien po porodzie cycki mi sie takie pelne i twarde zrobily ze nic tylko wyc. Przystawilam liscie z kapusty i powiem wam ze jestem w szoku ze to naprawde dziala. Taka ulge poczulam ze wam mowie.
  9. Doris no ja tez na poczatku plakalam bo maly robi dziubek i nie chce za bardzo chwycic cyca. Poranil mi sutki i w dodatku opil sie krwi. Przykro mi bylo jak cholera, chociaz karmienie cycem czasami mnie denerwuje. No i sprowadzilam specjaliste od pokarmu z piersi, pokazala mi kilka sztuczek jak go trzymac i co robic z piersiami. Powiedziala ze jesli mleko w piersiach se nie zatrzymuje to nie ma bata, kazda moze karmic. Teraz karmie przez nakladki i jakos dajemy rade. Czasami tylko dokarmiam. Malgorzatta, no wlasnie mi sie kilka razy zdarzylo ze spioszki mial osikane, aha czyli to znaczy ze
  10. moze faktycznie jej zimno, lae nie rezygnuj od razu jak zaplacze tylko pomasuj ja chwile, moze przestanie. no ja zamoczylam mu uszy, bo tak mnie tu nauczyli. No i kazdy kto widzial zdjecie byl zszokowany ze ja taka durna. Kuzwa skad mialam wiedziec. Mi sie tez serce kraje jak Adi juz robi minke do placzu albo drze sie tak ze az czerwony jest jak pomidorek. Normalnie az mnie poty z nerwow zalewaja, bo czasem to jak sierota nie wiem jak sie zachowac. No, cale szczescie ze jeszcze tata jest w poblizu czasem. Tak jak jestem caly dzien sama to z jednej strony fajnie, bo nikt nie daje mi swoich p
  11. ciezarnabebe ja smaruje i on staje sie taki wyluzowany, bo podobno taki masazyk jest strasznie przyjemny dla dziecka. Ja uzywam oliwki do kapieli, ale co 2ga kapiel, no i zawsze smaruje go oliwka, on to kocha. Pilowac mi kazali juz od 1go dnia. Z tym ze koniecznie papierowym albo szklanym pilniczkiem, absolutnie nie metalowym bo sa za ostre. Ciezarnabebe chyba powinnysmy robic po swojemu, bo inaczej idzie oszalec a dziecka tak latwo nie da sie uszkodzic, to juz naprawde trzeba przegiac pale, tak jak ja z tymi uszami np. 😮 . Zreszta po dziecku widac jak jest zadowolone, a to ze sobie popla
  12. ciezarnabebe ja non stop chodze w niepewnosci. Tylko cos zaobserwuje u malego i zaraz panika, bo nie mam nawet kogo sie zapytac co robic. Tak oczywiscie codziennie kazdy daje dobre rady, a to ze uszy zamoczone a to ze po jedzeniu powinno sie jame ustna przegotowana woda myc, a to ze nie kapac codziennie. No i kazdy co innego Ci powie i badz tu madry. Adi tez ma kilka potowek, ale doslownie maksymalnie 7 punkcikow, ale z kolei skora mu schodzi z okolic oczu i tak to nieladnie wyglada, a nie wolno przeciez trzec. Dzis delikatnie nasaczona wata mu przemylam i pazurki spilowalam, bo sie drapie p
  13. Doris25, widze ze jestes wrogiem sztucznego mleka 😁. My mielismy dzis ciezka noc.Co 2 godziny pobudka. W dzien spi jak zabity a w nocy jest niespokojny, nie wiem co zrobic zeby wyregulowac troche czas. Kapie go wieczorkiem juz, wysmaruje zawsze oliwka (skore ma sucha) bo mysle ze lepiej mu sie bedzie spalo, a on zaczyna marudzic i wierzgac nozkami. Nie wiem czy ma te kolki czy nie, ale tesciowa powiedziala ze jakby mial kolki to by sie darl a nie stekal. Nadal karmie cycem, ale z nakladkami. Nutrilonem go tylko dokarmiam jak juz naprawde widze ze jest sucho a on glodny. Dlugo nie chce pic,
  14. Basia, ilosc mleka modyfikowanego zalezna jest chyba od wagi. Waga 3-4kg to juz 120ml wody chyba. Ja sie w tym gubie troche. Adi wazy lekko ponad 3,5kg i jesli juz mu daje sztuczne mleko to robie 90ml, rzadko kiedy tyle wypija. Z cyca to wiadomo, pije kiedy tylko chce i jest to mozliwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...