Skocz do zawartości

carpioo

Mamusia
  • Liczba zawartości

    1293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

95 Świetne!

O mnie

  • Imię
    .
  • Kraj
    Polska

Moje dziecko/dzieci

  • Płeć dziecka
    Dziewczynka
  • Imię dziecka
    Jagoda
  • Planowana data porodu
    17.10.2011
  1. MAJA powiem ci tak, ja to już niewiele pamiętam. zanim przyjmą na porodówkę? tak?? no dają ci całą listę do wypisania, stos papierkow, a ty w skurczach podpisujesz wszysko jak leci :P ale na stronie na przykłąd mojego szpitala masz plan porodu, ktory warto mieć wypełniony wcześniej.. tutaj jest kilka wskazówek. być może na stronie Twojego szpitala też sa podobne https://szpitalmadalinskiego.pl/abcpacjenta/plikidopobrania PS> słuchajcie ja już tu nie piszę, jestem na FB 🙂 jakby któraś chciała dołączyć, to niech wyśle tutaj wiadomość prywatną- MONIKA!!! czekam na Ciebie 🙂
  2. Mi podgrzewacz to służył do tego, aby w nocy w butelce się grzało, i ustawiałam temp. 37stopni.. i naszykowane miałam juz odmierzoną ilośc mleka modyfikowanego, tylkow sypywałam i fik! butla w dzióbek 🙂 bo mleka nie można podgrzewać, trzeba robić na świeżo 🤔 poza tym, nie wiesz czy będziesz karmić czy nie 😉 więc na zapas nie kupuj 🙂 facet kupi sam- w koncu to podgrzewacz tylko.. (dodam, że ja miałam taki najprostszy za 20-30zł)
  3. MONIKA to rośnie ci mały ekshibicjonista 🙂 hehehe 🙂 MAJA fajnie, ze napisałaś 🙂 Mnie tak komniaczki to nie cieszą.. myslę sobie czaem (choć to moze się wydawać okropne) że mała żmijka siedzi miw bezuchu, jeszcze się nie urodziła, a matke juz wykańcza! ostatnio gdy jechałam samochodem to myslałąm ze wysiądę i poskacze sobie trochę, zeby i ją tak podenerwoać, bo ja nie mogłam az prowadzić.. skończyły się chyba już moje przejażdżki samochodem,.. ( bo jak mnie czasem kopnie to ja aż podstakuje. nie panuje nad swoim ciałem! teraz tez mnie kopie.. jezu! może z niej będzie piłkarka? 😜 Wróciłam z mężem z zakupów, prócz butelek, proszków do prania, cheimii takiej to mam juz wszyetko dla Malisi 🙂 polecam wam to C&A 😉 super zestawy welurowe bluzeszka spodenki za 30zł 🙂 no poezja 🙂 AGNIESZKA a ja też już miałam +18kg, a teraz wchodze na wagę.. +16.5 🙂 no kurza wtarz.. żebym jeszcze się odchudzała :P ale ciesze się.. a kilogramami dodatkowymi to BŁAGAM kobiety.. czym tu sie stresować 🙂 jak ja dałam rade schudnac te 33/35 kg to sorry 🙂 każda da radę :P ja nie umiem sobie odmówić jedzenia (pisząc to zjadam się pierniczkami! druga paczka- ale ze śliwkami :P to przeciez mi \"pomoże\" co nie? :P ) PORÓD? no boli, cierpiałam, nie czułąm w życiu gorszego bólu! ale mi nigdy nikt nie pwoiedział, ze to będzie łaskotało 🙂 Boję się jak cholera.. ale co?! teraz chyba nie mogę się wycofac? 🙂 ja sobie wyobrażam, że kazdy skurcz przybliza mnie żeby zobaczyć ta kopiącą mnie żmijedczkę :P (jezu jak ktoś to czyta to sobie myśli, ze wyrodna matka z mnie ☺️ ) ale ja ją kocham 🙂 najmocniej na świecie kocham moje córeczki! 🙂 😘 no czym jest nawet te 23 godziny porodu przy 40 tygodniach ciązy? NO PESTKA! pan PIKUŚ! a czym jest ciąza przy conajmniej 18 latach wychowania?! 🙂 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 dziewvzyny! nawet nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić jeszcze jakie piekło nas czeka :P 😁 😁 😁 😁 😁 😁
  4. oj piękną musicie mieć pogodę KORNI 🙂 ja mimo, że na nartach jeżdzić nie mogę bo mam rozwalone kolano to uwielbiam góry! tw widoki są przepiękne! MONIQUE no mam nadzieję, że tak 4 kg córka nie przekroczy! bo ja nie urodze jej w takim wypadku! a nie chce mieć cesarki.. boję się tego jak ognia, już wolę pęknąć po kark! niż mieć cesarkę :P AGNESE to wy wcześniaczki byłyście! .. kurde mnie wczoraj pani opitoliła, że mam uważać .. no i ja z siostrą też niby się wcześniej urodziłyśmy - ja o 4 tyg, a siostra o 6 tyg.. :/ więc podobnież muszę BARDZo uważać 😞 ale co tam.. wstawię sobie stołek do kuchni :P i będe działać na siedząco 🙂 nie umiem sobie odmówić pichcenia 🙂 to mój bzik taki.. a wszyetko musi być home-made 🙂 nawet chlebuś na święta.. 🙂 I MASZ RACJĘ AGNESE.. SKORO tylko sobie nas podczytują, to my na prywatnych wiadomościach moze sobie na FB wątek założymy?? co?
  5. Ja tez miałam tak w 30-i mam do teraz, prawie 32 tydzień że no NIC absolutnie mi nie pasuje.. :/ PO USG jestem lekko zniesmaczona, bo mi nie dała małpa wyników, tylko kazała u prowadzącego lekarza odebrac (bo u mnie w przychodni to oddzielna baba od USG oddzelna ginekolożka) ale Malinka zdrowa, waży 1950g i tyle zapamiętałam :P no bo wzrostu mi nie podała 🙂 jest ułożona już główkowo 🙂
  6. Ja dziś mam USG państwowe, a 18.12 idziemy na USG prywatne 🙂 wzcoraj od 11 rano miałam skurcze! takie co 30 minut.. a od godziny 13 co 7 minut.. :O byłam przerażona! poszłam się w wannie wylegiwać i przeszło.. Potem wieczorem…. co 7 minut.. i doszło do mnie że pora zwolnić.. i że jak widze migające zielone światło dla pieszych, to żeby już nie biec.. żeby nie sprzatać tyle.. miałam strasznego straszka 🙂
  7. U mnie nie lepiej jeśli chodzi o spanie 😉 Mianowicie nie moglam spac bo nasza Córka chora, strasznie kaszle.. Ja nawet nie wstaje, ale mnie budzi wstawanie męża no i rzecz jasna kaszel Jagody.. Tak mi jej szkoda.. wiec zasnęłam ok. 4 a ona już wstała o 8:30 .. nie wierzyłam! daliśmy młodej śniadanie, i szukaliśmy prezentów od Mikołaja.. a to w bucie, a to pod poduszką, aż w końcu znalażły isę na balkonie 😉 Specjalnie ja nic nie "dostałam", żeby jej zasygnalizować, że trzeba być grzeczynym bo inaczej prezentu się nie dostaje.. Kupilismy jej 2 ksiażeczki, słodysze i taką grę elefun, co się lapie motylki wyfruwające z trąby słonia.. No i wkładamy baterie- a słonik nie działa! 😞 rozczarowanie dziecka. 🤢. w takim dniu- MASAKRA.. ale poleciał Mąż po nowe baterie innej firmy i zadziałało.. A potem wypuściłam się na zakupy z Mamą i Siostrą i wróciłam do domu po 17 🙂 a dzisiaj z kolei ja robiłam bombki (takie metodą karczochową ze wstążek) mężoliński składał model-helikopter, a Młoda skąłdała taką choineczkę (foto z neta, bo mi konto na Imageshack wygasło poza tym nie chce mi się podlączać telefonu do kompa.. :P wybaczcie) http://img.zszywka.pl/0/0186/thb_7791/choinka-z-pianki.jpg i tak sobie dzisiaj dłubaliśmy 🙂
  8. HEJ HO! jak tam przygotowania do Mikołajek? 🙂
  9. Nie mam zielonego pojęcia.. jak będę PO USG dam wam znać ile waży Malinka 🙂 znalazłam w necie taką informację http://twoja-ciaza.com.pl/kalkulatory/ Wagę dziecka można obliczyć a raczej oszacować na podstawie kilku wyników z badań USG. W zależności od tygodnia ciąży podczas badania USG otrzymamy wartości: AC - obwód brzuszka FL - długość kości udowej BPD - wymiar dwuciemieniowy główki HC - obwód główki Znając jedną bądź kilka z tych wartości można wykorzystać zamieszczone po prawej stronie kalkulatory aby oszacować wagę płodu. Należy pamiętać, że wartości te są szacunkowe.
  10. TO ja Wam powiem tak- ja mam 165, meżoliński 182, rodzice podobnie.. i moi i jego.. a Córka 3850, 57cm 😉 a terz skończyła 3 lata w 2.połowie pażdziernika i ma ponad metr! Ja nie wiem po kim ona tak rośnie! oby nie miała 185 jak dorośnie.. :/ bo jakiego ona faceta będzie miała?! 😮 teraz też Malina w 17 tyg wazyła 520g! Podejrzewam że teraz będzie wazyła ok. 2,3 kg 🙂 11 grudnia mam USG Oby dalo rade przewidziec wagę.. a w ogole wiecie jak oni to sprawdzają? po obwodzie głowki? czy jak?
  11. wróciłam i jestem mega zawiedziona! kupiłam tylko 2x2pak bodziaków tych zapinanych z boku.. Kaftaników nie było, jakis fajnych pajaców z takiej bawałny ale laycrowanych nie było.. a jak były to po 70zł! masakra! doskonale wiem, ze założę je kilka razy :P bo mi dziecko urośnie 🙂 KUPIŁAM takie coś http://www.hm.com/pl/product/51815?article=51815-A i takie samo ale białe z napisem MUM&DAD loves me, i szare gładkie Ja kupuję rozmiar 62 a wy? z Jagódką takze tylko takie rozmiary miałam, owszem były ciut większe, ale tylko przez pierwsze 2 tygodnie 🙂 aa. i starszej kupiłam leginsy i dwiie bluzo-tuniczki w tej pormocji 3za2 🙂 ale szału nie ma, dupy nie urywa :P Musze poszperać w necie i znowu wyruszyć na łowy.. Myślałam o Reserved..Bo starsza miała tam kupowane bidziaki i są genialne! w ogole sie nie wyciągają, plamy schodza, i można w duzych temp. prać.. A z kolei byłam tez w MotherCare i też.. no nie ma takich zapięć które wg mnie są najlepsze.. ****uzupełnienie*** teraz przeglądam sobie te strony to Reserved KICHA! C&A jest duży wybór http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/odziez-dla-noworodka/wszystkie-produkty-dla-noworodka zobaczcie np. takie sa spoko http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/body/wszystkie-body/body-niemowlece-133996-1.html ciekaw jakie w dotyku http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/odziez-dla-noworodka/wszystkie-produkty-dla-noworodka/zestaw-niemowlecy-134574-1.html to takie cieplutkie http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/odziez-dla-noworodka/wszystkie-produkty-dla-noworodka/page-2/zestaw-niemowlecy-129506-1.html http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/body/wszystkie-body/body-niemowlece-128725-2.html i generalnie jest duży wybór.. CUBUS i Kappahl jeszcze wygląda OK, ale cenowo także kicha.. tzn.. sknera mi się włączyła, może od tego zacznijmy :P O SMYK też SPOKO, zwłąszcza, ze etraz macie -70% nawet przez internet 🙂 więc kobiety.. szaleeejeeeemy 🙂
  12. OH KORNI.. przykro mi.. widzisz.. tak to kyrka wodna jest! A Ty teraz zaczełaś się smarować? ja się smaruję od początku, kiedy 2 kreski na teście zobaczyłam.. Wiec to chyba nie ma reguły.. Pocieszę Ciebie tym, że ja po pierwszej ciązy miałam całą siateczkę rozstępów na pupie, i naprawdę w lato 2014 swobodnie chodziłam w kostiumie.. Oczywiście sama swiadomość, że je się ma, trochę osłabia pewność siebie.. Ale czy kiedykolwiek obcy facet czy baba patrzyła Ci się na piersi z odległości 20 cm? 🙂 Ale one bledną, i ich nie widać aż tak bardzo.. poza tym cycki to jeszcze.. zawsze sobie możesz np. opalizującym kremem posmarować i pudrem z drobinkami- wtedy NIKT nie zauważy 😉 A ja pupy sobie pudrem i podkładem nie wysmaruje :P A cyc będę miała mały i obwisły :P Nie przejmuj się Zobaczysz Maleństwo i będziesz miała to w dupce :P Głowka do góry! Ja zaraz jadę do H&M 🙂 Oby u mnie tez były promocje 😉 Masz jakieś pomysły na imię dla dziecka? 🙂 Zobaczyłam, ze Ty masz na imię KORNELIA- jejciu, jak ślicznie! Bardzo mi się podoba to imię, jest mało popularne i bardzo urokliwe
  13. Ja mustellę miałam tez w 1 ciązy ale nie nie odpowadał zapach, konsystencja.. ale PALMERS polecam szczerze 😉 z tym, że PL niby są już dostępne.. ale taki skromny wybór.. a na Allegro nie lubię kupować, bo nigdy nie umiem tych dat wazności rozgryźć, a jak kupuje w sklepie to wiem, ze przeterminowanych nie sprzedają :P
  14. w HM starczy ci ten KOD 🙂 najlepiej zrób listę z rozmiarami i niech idzie do pani w sklepie 🙂 one takim tatusiom to z ogromną rpzyjemnością pomagają- wiesz o co kaman 🙂 "zagubiony mężczyzna" chce zrobić żonce prezent dla Maluszka 🙂 to słodkie jest- gdybym pracowała w sklepie to bym się zlitowała nad takim nieporadnym facetem 🙂 i zrobiła wszyetko, żeby tej kobeicie przyjemnośc sprawić 🙂 🙃 ja wciągane buty zamieniłam na takie z suwakiem- z TYŁU- nietypowo.. i jest super łatwo 😉 ohh wysmarowałam się tym masłem shea naturalnym- bez zapachu i barwników- i musze wam powiedzieć, że czuję ogromną ulgę.. skóra nie swędzi.. no jest extra.. a nasmarowałam się z 1.5 godziny temu i nadal mam taką błyszczącą z nawilżenia skórę.. polecam 🙂 mam jeszcze na wypróbowanie olej kokosowy szkoda że akurat to nie pachnie, bo kocham kokosy :P
  15. KORNI to leż leż! odpoczywaj ile możesz AGNESE, a u nas niby bez śniegu ejszcze ale małą już w rajstopy musze ubrac itp.. zdechnąc można i się zasapać 🙂 łacze się bólu bcia mamusią rozbieganego 3 latka 🙂 WYPRAWKA postanowiłam nowe ubranka kupić do szpitala jedynie.. po 3-4 sztuki, a resztę mam po córci . Ale się pol roku \"rozjechały\" bo Jagoda z pażdziernika jest, a Malina ma przyjsć na świat w Walentynki :/ więc trochę się to mi minie.. ale mam nadzieję, że wiekszość będzie ok 🙂 Jutro jadę do H&M po body bo tam są najfajniesze wg mnie zapięcia.. coś dla niewprawionym mamuś, i dla spanikowanych tatusiów 🙂 KORNI to piewszy Twój dzidziuś? jeśli tak, to polecałabym przyjrzeć się zapięciom w ubrankach, nie kupować tych z zapinaniem na pleckach bo dzidziusiowi niewygodnie itp. Najfajneisze wg mnie sa takie body http://www.hm.com/pl/product/51815?article=51815-A w HM są w ogole b. dobre jakościowo, i niby piszą nweborn a dziecko do 5/6 meisiaca w tym chodzi bo one rosną z pociechą 🙂 no i kaftaniki rajstopki.. to lubiłam najbardziej, bo szybko się przewijało, maluszek na golaska długo nie leżał 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...