Skocz do zawartości

dzidzia

Mamusia
  • Liczba zawartości

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O dzidzia

  • Urodziny 27.11.1986

Moje dziecko/dzieci

  • Planowana data porodu
    22.12.2009
  1. hej Kobitki 🙂 ale mnie tu długo nie było...ale wiadomo urlop 🙂 więc co miałam przed kompem siedzieć 😉 , nie jestem wstanie wszystkiego nadrobić 😞 bo jest tyle stron że masakra:P kobitki zmieniłam tego lekarza i jestem zadowolona 🙂 zbadał mnie bardzo dokładnie, usg wszystkie pomiary-wszystko ok, i na 90% dziewczynka ale jeszcze potwierdzi na następnej wizycie:P dzidziol mi tak lata po brzuchu że masakra czuje już wyraznie...zajebi...uczucie, chociaz zazwyczaj jak mam zamiar spać to maleństwo rozrabia 🙃 ogólnie wszystko ok tyle że cały czas mam zapalenie(grzybice), wysłał mnie na bardziej dokładne badanie czy czasem coś gorszego się tam nie dzieje ale na szczęście nie 😉 to zwykła grzybica, przepisał czopki i narazie jest ok 🙂 kurde coraz częściej teraz myśle o porodzie tzn już samego porodu aż tak to się nie boje ale tego że nie bede rodzić w polsce 😞 narazie sobie tego nie wyobrażam 😞 nie wie któraś może z mam co będzie mi się należało za granicą mimo tego że urodze w polsce a zameldowana jestem tutaj tzn w austrii??? ide sie jeszcze chyba zdrzemnąć heh pewnie pózniej zajrze:P pozdrawiam mamuśki
  2. fredeczkaa z Ciebie to ale ranny ptaszek 🙃 a o której chodzisz spac??:P ja się obudziłam tak wcześnie już przed 6 😉 ale to chyba z podniecenia że juz jade do polski 🙃 🙃 hehe
  3. dzięki Kobitki 🙂 mittka jak będe wiedziec to napewno dam znac 🙂
  4. noo kobitki widze bardzo interesujący temat 😲 przeczytałam wszzystko ale wypowiadac na temat prawa itp w polsce to nie mam ochoty sie wogóle wypowiadac 😞 zaczynam się pakowac:P nienawidzę tego ale cóż ciesze sie wyjazdem więc przeżyje 😉 może jeszcze dzis tu "zajrze" kobitki ale jak będe w polsce na urlopie to raczej za dużo przed kompem siedziec nie będe 😎 we wtorek ide na usg w polsce to może się dowiem płec 🙃 jak coś to Wam napisze 😉 trzymac sie Mamuśki i nie zapomniec o "Dzidzi::P :P
  5. mnie głowa kiedyś to nie bolała wcale, a teraz jak jestem w ciązy to boli mnie tak często że masakra i to jest tak straszny ból nie do wytrzymania 🤢 🤢 wysłałam męża do apteki i aptekarka dała mu jakieś tabletki z paracetamolem i powiedziała że jedną mam wziąśc a jak nie przejdzie to już więcej nie brac....ale wzięłam jedną i przeszło 🙂 i to tak szybko przeszło jak nigdy to chyba dlatego że teraz nie łykam żadnych tabletek i organizm się oczyścił 😉
  6. co tu się porobiło 😲 😲 heh gdzie nasze forum...już tyle stron było 😉 ja swojego czasu to miałam straszną ochote na słodkie , teraz wole kwaśne; pomarańcze itp ale od czasu do czasu na słodkie też mnie bierze 😉
  7. akompf nawet się nie zastanawiaj tylko kupuj... 🙂 ja bym kupiła...bo to niby kawałek szmatki a takie ceny 😮 a 30zł to mało 😉
  8. hej kobitki 🙂 haaaa jutro do polski...na urlop 🙂 pewnie się powtarzam ale tak się ciesze na te 3tyg w polsce że masakra:P :P ale się znów rozpisałyście 🙃 🙃 akompf bardzo fajne to nosidełko, moim zdaniem 30zł to nie dużo a to Ci sie przyda 🙂
  9. macie racje kobitk...dozwolone prawie wszystko ale z umiarkowaniem 😉 a zresztą każda swój rozum ma 😉 kurde ja to ale mam pecha....teraz mi tłuszcz z patelni rozgrzany troszke się na reke wylał 😞 szybko pod zimną włożyłam, może nic nie wyjdzie 😉 ...musze bardziej uważac...roztrzepaniec ze mnie ehhhhh 🙃 🤢
  10. Kobitki tak za mną chodziło coś gazowanego do picia...i skusiłam się na sprita ale tak nie za dużo, i jak wypiłam to w brzuchu mi się zawierciło 😲 😲 chyba dzidziol się na gazowane zbuntował 😲
  11. nooo Ewa czyli są jeszcze dobrze wychowani panowie na tym świecie 🙂 brawooo dla pana z tramwaju heh:P
  12. nie 100 ale 1000km mój błąd:P
  13. już miałam narzekac na pogode:P ...a tu chyba zaraz słonko się ukarze haaaaaa 🙂 🙂 pogoda na mnie ma strasznie wielki wpływ tzn na samopczucie jak pochmurno to chodze wściekła jak osa a jak tylko słonko wyjdzie to już inna kobita 😎
  14. kochana bo urlop dopiero przed nami:P no podróż niestety autem, ale i tak pojade prawie 100km do polski, już chyba trochę sie przyzwyczaiłam do tej jazdy, pewnie jak brzuchol urośnie to będzie bardziej męczące...ale wtedy nie będe tak często jezdzic 😉
  15. Wiolka jak ja Ci zazdroszcze pogody, morza 😞 ehh.... o ile sie nie myle to Ty mieszkasz w Chorwacji? ... niedawno mój kochany miał pomysł żeby jechac na urlop do chorwacji:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...