Skocz do zawartości

elewina

Mamusia
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O elewina

  • Urodziny 31.01.1981

Moje dziecko/dzieci

  • Imię dziecka
    Antoś
  • Planowana data porodu
    03.04.2009
  1. gratulacje shine!! nasza kwietnioweczko 🙂) ja tez juz chceeeee:P
  2. Myszor, pozazdroscic tylko Tobie 🙂) ja dzis 2 dluugie spacerki odbylam, do tego ciepla kapiel, zobaczymy. Moze poskutkuje i Antoś zdecyduje sie wyjsc 🙂 Zatem ,mam nadzieje,ze wkrotce bede z Toba dzielic sie radoscia na tym forum 🙂) pozdrawiam mamusie Nastki 🙂
  3. Mi pomaga chlebek, ktory sama pieke w maszynie Moulinexa ( mniammm!! - polecam ten zakup, albo dobry pomysl na prezent. w koncu wiem, co jem). Chlebek robie z czesci maki pszennej, zytniej pelnoziarnistej oraz z dodatkami. Na zaparcia dodaje siemie lniane, slonecznik oraz pestki dyni. i mimo zaawansowanej ciazy, nie mialam dnia z problem zaparcia. POLECAM!!
  4. Mi pomaga chlebek, ktory sama pieke w maszynie Moulinexa ( mniammm!! - polecam ten zakup, albo dobry pomysl na prezent. w koncu wiem, co jem). Chlebek robie z czesci maki pszennej, zytniej pelnoziarnistej oraz z dodatkami. Na zaparcia dodaje siemie lniane, slonecznik oraz pestki dyni. i mimo zaawansowanej ciazy, nie mialam dnia z problem zaparcia. POLECAM!!
  5. Mi pomaga chlebek, ktory sama pieke w maszynie Moulinexa ( mniammm!! - polecam ten zakup, albo dobry pomysl na prezent. w koncu wiem, co jem). Chlebek robie z czesci maki pszennej, zytniej pelnoziarnistej oraz z dodatkami. Na zaparcia dodaje siemie lniane, slonecznik oraz pestki dyni. i mimo zaawansowanej ciazy, nie mialam dnia z problem zaparcia. POLECAM!!
  6. przypomniala mi sie historia, ktora zdarzała sie tego lata w wejherowie w UM. Moja kolezanka z synkiem na rekach (wozek zostawila na dole- bo byl ciezki) zalatiala jakies papierkowe sprawy. Kolejka dluga. Podeszla do kobitki w okienku,czy moze ja obsluzyc bez kolejki, to ta jej odpowiedziala,ze wtedy tyko, gdy ludzie z kolejki sie zgodza. oczywiscie nikt sie nie zgodzil, bo oni tez czekaja 🤢 I zobaczyla w tej kolejce dziewczyne z dzieckiem na reku i w ciazy!, ktora jej powiedziala, dosc glosno, by inni slyszeli, ze tak jak ona, nie maja obie co liczyc na laskowosc tych ludzi, bo jej tez nie chcieli wpuscic.. 😮 porazka. bez komentarza.
  7. Ja rowniez mam kilak doswiadczen zwiazanych z traktowaniem brzuchatek... w zasadzie jest 1:1. Pierwszy raz w tesco chcialam zobaczyc, jak dziala moj juz widoczny brzuch na ludzi stojacych w kolejce z pierszenswtem dla niepelnosprawnych i kobiet w ciazy. Jak sie okazalo, czesc modych dziewczyn od razu mnie wpuscilo, ale na przedzie stala kobieta ok 45lat i w zaparte nie ruszyla sie. Spytalam, czy pani moze uprzywilejowana do tej kasy (bo nie wiedzialam, moze o lasce czy cos), to cos burknela tylko pod nosem i mnie nie wpuscila. Stala z nia corka i powiedziala bym przeszla. To ta stara ledwo sie odsunela. A co lepsze mojego meza juz nie przepuscila 🥴 . Na szczescie mielismy kilka tylko rzeczy wiec mi je podal bokiem i wyszedl przejsciem dla klientow bez zakupow!! 😮 dlugo nie moglam w to uwierzyc. Za to ostatnio nawet nie zdarzylam podejsc do kasy, a juz mlody chlopak (stal z dziewczyna) wpuscil nas przed siebie, mimo, ze w kolejce stal juz tylko on...wiec tylko chwile bym czekala.
  8. Zaczelam kilka dni temu 18tc i wlasnie tego dnia,pod wieczor Malenstwo pierwszy raz delikatnie mnie kopala 🙂 wzruszylam sie okropnie. Moj maz tez... Najlepiej wieczorkiem,gdy juz lezy sie w lozku, polozyc reke na brzuchu delikatnie przyciskajac (DELIKATNIE 😉) i wtedy cierpliwie czekajac mozna te zabki wyczuc 🙂 CU-DOW-NIE!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...