Skocz do zawarto┼Ťci

Rekomendowane odpowiedzi

Hej dziewczyny z prenatalnych wyszło że mam termin na 1 kwietnia. Mam 13 tydzień i wczoraj wyszłam ze szpitala... Więc narazie biorę tabletki i tylko leże w łóżku...

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
38 minut temu, Mavi napisał:

Hej dziewczyny z prenatalnych wyszło że mam termin na 1 kwietnia. Mam 13 tydzień i wczoraj wyszłam ze szpitala... Więc narazie biorę tabletki i tylko leże w łóżku...

Co sie sta┼éo? ­čś×

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
4 minuty temu, Karik14 napisał:

Co sie sta┼éo? ­čś×

Zacz─Ö┼éam krwawi─ç i ┼╝aden lekarz nie potrafil mi odpowiedzie─ç sk─ůd to si─Ö wzi─Ö┼éo. Na wypisie mam tylko ryzyko poronienia...

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
13 minut temu, Mavi napisał:

Zacz─Ö┼éam krwawi─ç i ┼╝aden lekarz nie potrafil mi odpowiedzie─ç sk─ůd to si─Ö wzi─Ö┼éo. Na wypisie mam tylko ryzyko poronienia...

O rany, to si─Ö najad┼éa┼Ť strachu. ­čś×

Ale juz jest lepiej? 

Ja p├│ki co 2 razy mialam plamienia i musz─Ö sie mega oszczedzac. Nawet spacerowa─ç za duzo nie moge bo p├│┼║niej zwijam sie z b├│lu brzucha. ­čś×

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Cze┼Ť─ç dziewczyny! Bardzo fajny w─ůtek ­čśŐ ciesz─Ö si─Ö ┼╝e jet nas tyle ­čśŐ Ja termin mam na 10.04.2021┬á

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Cze┼Ť─ç dziewczyny, m├│j termin 29.04.┬á
Jak u Was z wag─ů? U mnie -3kg...

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

U mnie termin na 10.04 a waga - 4

  • Dzi─Öki! 1

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Hej :)

W lutym tego roku poronilam pierwsz─ů ci─ů┼╝─Ö, aktualnie jestem w 12 tygodniu i na ten moment dzidziu┼Ť rozwija si─Ö prawid┼éowo­čśŹ, mimo wszystko ca┼éy czas za┼╝ywam lutein─Ö i duphaston.

Od paru tygodni towarzysz─ů mi wymioty...┬á :(

Jutro mam badania prenatalne. Trzymajcie kciuki dziewczyny ­čśë

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Hejka dziewczyny termin mam na koniec kwietnia 2021 teraz wesz┼éam w 11tc pobolewaj─ů mnie piersi, wymioty codziennie rano a spac mog┼éabym caly dzie┼ä. Milego dnia wam ┼╝ycz─Ö ­čÖé

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Hej kochane, u mnie samopoczucie w ko┼äcu si─Ö poprawia. Pytanko do przysz┼éych mam, kt├│re ju┼╝ mia┼éy pierwsze prenatalne - pozna┼éy┼Ťcie p┼ée─ç? ÔŁĄ´ŞĆ

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
13 godzin temu, Dejzi napisał:

Hej kochane, u mnie samopoczucie w ko┼äcu si─Ö poprawia. Pytanko do przysz┼éych mam, kt├│re ju┼╝ mia┼éy pierwsze prenatalne - pozna┼éy┼Ťcie p┼ée─ç? ÔŁĄ´ŞĆ

Niestety m├│j maluszek ca┼ée usg sta┼é na g┼éowie i to twarz─ů w ty┼é wi─Öc nie┼║le musia┼éam si─Ö nagimnastykowa─ç ┼╝eby cho─ç na chwilk─Ö odwr├│ci┼é g┼é├│wk─Ö by zobaczy─ç nosek. Co do p┼éci to lekarz zda┼é pyt. Czy mam jakies przeczucia a ja na to ┼╝e nieodpart─ů my┼Ťl ze to dziewczynka. Stwierdzi┼é on ,, jesli ma pani przeczucie to sprawdza sie w 90% a ja siusiaka nie widz─Ö kt├│ry powinien juz byc a za to dwie rownolegle do siebie kosteczki na kt├│rych uformuj─ů si─Ö wargi sromoweÔÇŁ. Ale wspomnia┼é ┼╝e nie by┼é to dobry dzien na badanie przez u┼éo┼╝enie maluszka wiec na 100% nie potwierdza. Mi┼éego dnia Mamusie !

  • Lubi─Ö to! 1

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
18 godzin temu, Dejzi napisał:

Hej kochane, u mnie samopoczucie w ko┼äcu si─Ö poprawia. Pytanko do przysz┼éych mam, kt├│re ju┼╝ mia┼éy pierwsze prenatalne - pozna┼éy┼Ťcie p┼ée─ç? ÔŁĄ´ŞĆ

Ja pozna┼éam ­čÖé badania mia┼éam jako┼Ť w 13 tyg i lekarz powiedzia┼é ┼╝e b─Ödzie ch┼éopak ÔŁĄ´ŞĆ

  • Lubi─Ö to! 1

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Hej kochane. Jka si─Ö czujecie? Mi wymioty min─Ö┼éy wi─Öc czuje si─Ö jak nowonarodzona ­čśë tylko te piersi jeszcze dokuczaj─ů ale s─ů usprawiedliwione bo rosn─ů ­čśë Mam takie pyt sk─ůd jeste┼Ťcie?┬á Ja normalnie z okolic Rzeszowa ale ostatnio przeprowadzi┼éam si─Ö do Radomia i jako┼Ť ci─Ö┼╝ko mi tak bez tych wszystkich moich znajomych┬á

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
4 godziny temu, fiszka napisał:

Hej kochane. Jka si─Ö czujecie? Mi wymioty min─Ö┼éy wi─Öc czuje si─Ö jak nowonarodzona ­čśë tylko te piersi jeszcze dokuczaj─ů ale s─ů usprawiedliwione bo rosn─ů ­čśë Mam takie pyt sk─ůd jeste┼Ťcie?┬á Ja normalnie z okolic Rzeszowa ale ostatnio przeprowadzi┼éam si─Ö do Radomia i jako┼Ť ci─Ö┼╝ko mi tak bez tych wszystkich moich znajomych┬á

Ja tez juz nie wymiotuj─Ö ale w nocy budz─Ö si─Ö min 4 razy i nie mog─Ö spa─ç ­čś×┬áa potem ca┼éy dzie┼ä strasznie zm─Öczona. Nie macie mo┼╝e problemu z b├│lem z prawej strony poni┼╝ej ┼╝eber ? Tak jakby w─ůtroba? By┼éam na badaniu ale lekarz powiedzia┼é ze w─ůtroba nie moze bolec i nie wie co to ­čś×

Fiszka- jestem z Bełchatowa

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
43 minuty temu, Kamilabe napisał:

Ja tez juz nie wymiotuj─Ö ale w nocy budz─Ö si─Ö min 4 razy i nie mog─Ö spa─ç ­čś×┬áa potem ca┼éy dzie┼ä strasznie zm─Öczona. Nie macie mo┼╝e problemu z b├│lem z prawej strony poni┼╝ej ┼╝eber ? Tak jakby w─ůtroba? By┼éam na badaniu ale lekarz powiedzia┼é ze w─ůtroba nie moze bolec i nie wie co to ­čś×

Fiszka- jestem z Bełchatowa

Mam dok┼éadnie to samo!! Boli mnie z prawej strony, ale tak na wysoko┼Ťci p─Öpka. B├│l mnie budzi w nocy, podejrzewam ┼╝e to mo┼╝e jelita. Pomaga jak z boku przerzuc─Ö si─Ö na plecy. W dzie┼ä te┼╝ pobolewa. W czwartek mam wizyt─Ö,napisz─Ö co mi powiedzia┼é lekarz.

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
20 godzin temu, Kamilabe napisał:

Ja tez juz nie wymiotuj─Ö ale w nocy budz─Ö si─Ö min 4 razy i nie mog─Ö spa─ç ­čś×┬áa potem ca┼éy dzie┼ä strasznie zm─Öczona. Nie macie mo┼╝e problemu z b├│lem z prawej strony poni┼╝ej ┼╝eber ? Tak jakby w─ůtroba? By┼éam na badaniu ale lekarz powiedzia┼é ze w─ůtroba nie moze bolec i nie wie co to ­čś×

Fiszka- jestem z Bełchatowa

Mnie w─ůtroba nie bola┼éa. Za to musz─Ö zmaga─ç si─Ö z cukrzyca ci─ů┼╝owa. Pierwsze badania glukozy na czczo wysz┼éy o 1 za du┼╝e i gin skierowa┼é mnie na test obciazenia i tu kosmicznie wysz┼éo. Narazie jestem na diecie ale nie wiem ile poci─ůgn─Ö bo ci─ůgle g┼éodna jestem. Moim problemem jest te┼╝ to ┼╝e mam ma┼éo ruchu. Przez pierwsze 2 miesi─ůce le┼╝a┼éam plackiem bo mia┼éam problem z odklejaniem si─Ö kosm├│wki. Teraz troszk─Ö mog─Ö si─Ö porusza─ç ale te┼╝ bez sza┼éu

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Cz─Ö┼Ť─ç dziewczyny! Jestem w 16tc termin mam na 4 kwietnia.

Ostatnio by┼éam na usg i moja lekarz potwierdzi┼éa ┼╝e to b─Ödzie ch┼éopak! To moja pierwsza wyczekana po 6 latach ci─ů┼╝a.

Og├│lne dobrze si─Ö czuje od samego pocz─ůtku tylko lekkie md┼éo┼Ťci. Lekkie wzd─Öcia.

Czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů na pierwsze ruchy maluszka.┬á

Pozdrawiam was wszystkie przysz┼ée mamu┼Ťki!

  • Lubi─Ö to! 3

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
5 godzin temu, Agnieszka5g napisał:

Cz─Ö┼Ť─ç dziewczyny! Jestem w 16tc termin mam na 4 kwietnia.

Ostatnio by┼éam na usg i moja lekarz potwierdzi┼éa ┼╝e to b─Ödzie ch┼éopak! To moja pierwsza wyczekana po 6 latach ci─ů┼╝a.

Og├│lne dobrze si─Ö czuje od samego pocz─ůtku tylko lekkie md┼éo┼Ťci. Lekkie wzd─Öcia.

Czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů na pierwsze ruchy maluszka.┬á

Pozdrawiam was wszystkie przysz┼ée mamu┼Ťki!

Gratulacje ­čśŹ Ur├│s┼é Ci ju┼╝ brzuszek? Ja zaczynam 13:)

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
12 godzin temu, Dejzi napisał:

Gratulacje ­čśŹ Ur├│s┼é Ci ju┼╝ brzuszek? Ja zaczynam 13:)

Dzi─Ökuj─Ö ­čśś­čśś Brzuszek troszk─Ö ur├│s┼é ale raczej wygl─ůda jakbym si─Ö dobrze najad┼éa. Og├│lnie mam 2kg do przodu. A jak ty si─Ö czujesz?

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Co tak cicho tu co u was dziewczyny?

Ja dzisiaj pierwszy raz poczułam swojego synka. Niesamowite uczucie. 

  • Lubi─Ö to! 1

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach
W dniu 17.10.2020 o 11:09, Agnieszka5g napisał:

Dzi─Ökuj─Ö ­čśś­čśś Brzuszek troszk─Ö ur├│s┼é ale raczej wygl─ůda jakbym si─Ö dobrze najad┼éa. Og├│lnie mam 2kg do przodu. A jak ty si─Ö czujesz?

Mam wi─Öcej si┼éy, ale za to zamiast md┼éo┼Ťci kilka razy rano wymiotowa┼éam, co wcze┼Ťniej mi si─Ö nie zdarza┼éo. U mnie dziewczynka!!!:) mam nadziej─Ö, ┼╝e nic ju┼╝ jej nie wyro┼Ťnie, bo pocz─ůtkowo marzy┼éam o ch┼éopcu, a teraz tak bardzo si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e jednak dziewczynka...­čśŹ┬á

Jak to ruchy? Opowiedz jak to czu─ç! Mnie raz smyr┼éo, ale nie wiem czy to to, bo nie umiem sobie tego wyobrazi─ç, ale czu┼éam takie motylki w brzuchu jakby moje upatrzone buty nagle by┼éy w promocji ­čĄú

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Tylko dwa razy mnie tak jakby smyrne┼éo od ┼Ťrodka. Jakby w ┼Ťrodku by┼é robaczek i si─Ö przesuwa┼é takie mia┼éam uczucie. Narazie cisza. Podobno wiele os├│b m├│wi o motylkach Dejzi wi─Öc to chyba to u ciebie te┼╝ by┼éo ­čą░┬á

  • Lubi─Ö to! 1

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Hej dziewczyny­čśâ fajna grupa­čśä ja mam termin na 12 kw ale jeszcze nie wiem co to bedzie. M├│j lekarz bardzo ostrozny jest­čśŐ mam nadziej─Ö ze po usg po┼é├│wkowym dziec├Č─ůtko sie zlituje i poka┼╝e co trzeba­čśŐ od paru dni tez mam takie dziwne uczucie- jakby robaki ale nie jestem pewna czy to to bo to moja pierwsza ci─ů┼╝a­čśŐ pozdrawiam serdecznie i ┼╝ycze zdr├│wkaÔŁĄ

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Je┼Ťli chcesz doda─ç odpowied┼║, zaloguj si─Ö lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů komentowa─ç zawarto┼Ť─ç tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj si─Ö

Zaloguj si─Ö

Posiadasz ju┼╝ konto? Zaloguj si─Ö poni┼╝ej.

Zaloguj si─Ö

×
×
  • Dodaj now─ů pozycj─Ö...